نشست مشترک دانشگاه خاتم الانبیا بهبهان با منابع طبیعی خوزستان

به گزارش چاپار بلاگ، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان گفت: در جهت تفاهم نامه میان منابع طبیعی استان و دانشگاه خاتم الانبیا بهبهان، نشست مشترکی برگزار گردید.

نشست مشترک دانشگاه خاتم الانبیا بهبهان با منابع طبیعی خوزستان

کوروش کیانی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: نشست مشترک میان منابع طبیعی و دانشگاه خاتم الانبیا بهبهان برگزار گردید که در این جلسه، مراکز علمی و دانشگاهی در حفاظت و صیانت از عرصه های منابع طبیعی و آبخیزداری تاکید شده است.

او با اشاره به اینکه امروزه بدون تحقیق، پژوهش و کار علمی هیچ پروژه ای پیروز نخواهد شد، اضافه نمود: موضوعات زیست محیطی بسیار حساس و دغدغه مند هستند و بدون مطالعه، تحقیقات علمی به انتها نمی رسند لذا به همین منظور ما آمادگی همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی در زمینه های مقابله با گرد و غبار، احیای مراتع، گیاهان دارویی، حفظ پوشش گیاهی، آبخیزداری و آبخوانداری را داریم.

کیانی با بیان اینکه در این نشست سیدی نژاد رئیس دانشگاه خاتم الانبیا بهبهان که به همراه رئیس دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست این دانشگاه حضور داشتند، توضیح داد: آمادگی هرگونه همکاری علمی، پژوهشی و تحقیقاتی در این زمینه را دارد.

دانشگاه خاتم الانبیا تنها آکادمی تخصصی منابع طبیعی و محیط زیست خوزستان است که در بهبهان قرار گرفته است.

ق

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 9517

به "نشست مشترک دانشگاه خاتم الانبیا بهبهان با منابع طبیعی خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مشترک دانشگاه خاتم الانبیا بهبهان با منابع طبیعی خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید