ناگهان کتابخانه آموزشگاه ملی المپیک به زیر زمین رفت!

به گزارش چاپار بلاگ، انتقال ناگهانی و شتاب زده کتابخانه آموزشگاه ملی المپیک به ساختمان کمیته ملی المپیک، باعث تعجب بسیاری شده است.

ناگهان کتابخانه آموزشگاه ملی المپیک به زیر زمین رفت!

به گزارش فارس، بعد از مدت ها سرپرستی فضل الله باقرزاده در آموزشگاه ملی المپیک، اسفندماه سال گذشته رضا قراخانلو به عنوان رئیس آموزشگاه معرفی گردید.

قراخانلو در مدت زمان حضورش در آموزشگاه با چالش های زیادی روبه رو بود که می توان به حادثه آتش سوزی و فوت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان کشورمان به عنوان مهمترین موضوع اشاره نمود. قراخانلو در مدت حضورش در آموزشگاه مشکلاتی هم برای فعالیت داشت که این مسئله همچنان به قوت خود باقیست و سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به دنبال حل مشکل است.

تیرماه سال جاری صحبت هایی در مورد تغییر رئیس آموزشگاه به گوش رسید؛ هر چند سرپرست دبیرکلی کمیته این خبر را رد کرد.

تغییر ناگهانی و دلایلی مبهم

موضوعی که اخیراً در آموزشگاه ملی المپیک مطرح شده و عجیب به نظر می رسد، تعطیلی ناگهانی کتابخانه است که اسناد مهم پژوهشی از جمله اسناد مربوط به برگزاری رویدادهای مهم مانند بازی های آسیایی تهران، در آن نگهداری می گردد.

شنیده شده این کتابخانه تعطیل و به کمیته ملی المپیک منتقل شده؛ در حالی که آموزشگاه مرکز مهم آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی به شمار می رود و با توجه به ماهیت کتابخانه، باید در آموزشگاه جانمایی گردد تا همواره در دسترس باشد. البته شنیده می گردد قرار است این کتابخانه به رستوران تبدیل گردد؛ در حالی که هتل آموزشگاه خود مجهز به این تجهیزات است. ظاهرا محل کتابخانه هم برای دورهمی و اجتماع پیشکسوتان در نظر گرفته شده.

برای پیگیری دلیل این تغییرات و جابجایی، خبرنگار خبرگزاری فارس، تماسی را با رضا قراخانلو رئیس آموزشگاه و کردبچه مسئول کتابخانه گرفت که پیروز به صحبت کردن با هیچ کدام نشد.

کتابخانه ای که پاتوق می گردد

کیکاووس سعیدی، سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک در گفت وگو با فارس درباره جابه جایی کتابخانه آموزشگاه، گفت: سیاست کلی این بود که مرکز اسناد ورزش ایران و کتابخانه تقویت گردد، اما کتابخانه آموزشگاه فضای محدود و جنبه عمومی و تخصصی داشت.

وی اضافه کرد: برنامه این بود که این کتابخانه را به مرکز اسناد و کتابخانه ورزش ایران تبدیل کنیم که جنبه تخصصی داشته باشد. به همین دلیل و برای اینکه نور هم نباشد، آن را به طبقه منفی یک کمیته ملی المپیک که قبلا مرکز نظارت بر تیم های ملی بود، منتقل کردیم.

سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که شنیده شده محل کتابخانه به رستوران تبدیل خواهد شد، توضیح داد: ما رستوران داریم. می خواهیم این مکان را برای حضور و گردهمایی پیشکسوتان فراهم کنیم. قرار است آیین نامه آن نوشته گردد چون طرح توسعه خدماتی آموزشگاه را برای قهرمانان و پیشکسوتان داریم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 1473

به "ناگهان کتابخانه آموزشگاه ملی المپیک به زیر زمین رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگهان کتابخانه آموزشگاه ملی المپیک به زیر زمین رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید