موسیقی سنتی استان کردستان در نمایشگاه تهران اجرا شد، توزیع 30هزار اقلام تبلیغاتی

به گزارش چاپار بلاگ، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی موسیقی سنتی کردی اجرا شد.

موسیقی سنتی استان کردستان در نمایشگاه تهران اجرا شد، توزیع 30هزار اقلام تبلیغاتی

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ بروشور ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، اسماعیل مریوانی26 بهمن ماه 98 با اعلام این خبر اضافه کرد: با هدف معرفی فرهنگ و موسیقی این استان و با توجه به اینکه شهر سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی ثبت شده است در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با حضور هنرمندانی از کردستان موسیقی این استان برای حاضران در نمایشگاه اجرا شد.

او اظهار کرد: علاوه بر اجرای موسیقی به صورت زنده، لباس های محلی، صنایع دستی و ظرفیت های مختلف گردشگری کردستان نیز در این نمایشگاه معرفی و به نمایش عموم گذاشته شد که مورد استقبال بازدیدکنندگان نهاده شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با اشاره به اینکه معرفی ظرفیت های گردشگری کردستان برای سرمایه گذاران از دیگر برنامه های این اداره کل در نمایشگاه بین المللی بود، توضیح داد: که با توزیع بروشور و برگزاری جلسات مرتبط با توانمندی های استان به علاقه مندان به سرمایه گذاری در کردستان انجام شد.

توزیع اقلام تبلیغاتی کردستان در نمایشگاه تهران

او همچنین گفت: این استان با تهیه 30 هزار اقلام تبلیغاتی فرهنگی با هدف معرفی جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری این کردستان حضوری فعال دارد.

مریوانی ادامه داد: این اقلام شامل کتابچه های گردشگری شهرستان ها، کارت پستال از جاذبه های طبیعی و تاریخی، بروشور، کاتالوگ، سی دی، نقشه راهنمای گردشگری و... است.

همچنین در این نمایشگاه به منظور معرفی هرچه بهتر جاذبه های استان، فیلم معرفی جاذبه ها و آیین های کردستان به صورت ویدئو وال 12 متری برای بازدیدکنندگان پخش خواهد شد.

بخشی از این اقلام با مشارکت شهرداری سنندج و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ویژه سیزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران آماده شده است تا با همراهی بخش خصوصی که در این نمایشگاه نقشی پررنگ دارد، اطلاع رسانی مطلوبی انجام گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 2015

به "موسیقی سنتی استان کردستان در نمایشگاه تهران اجرا شد، توزیع 30هزار اقلام تبلیغاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسیقی سنتی استان کردستان در نمایشگاه تهران اجرا شد، توزیع 30هزار اقلام تبلیغاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید