موراتی: اگر رئیس اینتر بودم، برای برگرداندن ابراهیموویچ دست به کار می شدم

به گزارش چاپار بلاگ، رئیس پیشین تیم فوتبال اینتر به مدیران فعلی این باشگاه توصیه کرد که برای برگرداندن مهاجم سوئدی سابق نراتزوری به جوزپه مه آتزا کوشش نمایند.

موراتی: اگر رئیس اینتر بودم، برای برگرداندن ابراهیموویچ دست به کار می شدم

به گزارش خبرنگاران، ماسیمو موراتی مالک سابق باشگاه اینتر می گوید اگر هنوز هم رئیس این باشگاه بود برای برگرداندن زلاتان ابراهیموویچ به نراتزوری کوشش می کرد.

قرارداد ایبرا با لس آنجلس گلکسی در ماه دسامبر به سرانجام می رسد و او بازیکن آزاد می گردد. خود او بابت بازگشت به سری A و پیوستن به تیمی که شانس قهرمانی داشته باشد ابراز تمایل نموده و از تیم های اینتر، ناپولی و بولونیا هم به عنوان مشتریان این بازیکن سوئدی یاد شده است.

در همین حال نشریه جورناله ایتالیا مدعی شده است که مینو رایولا، مدیر برنامه های ابراهیموویچ سه هفته پیش با اینتری ها درباره بازگشت او به این تیم تماس هایی داشته است و با توجه به مصدومیت الکسیس سانچس و غیبت سه ماهه او این احتمال وجود دارد که اینتر برای خرید یک بازیکن هجومی جدید دست به کار گردد.

ماسیمو موراتی در این باره به شبکه اسپورت مدیاست ایتالیا گفت: ابراهیموویچ؟ اگر من هنوز رئیس باشگاه بودم، شاید دست به یک کار جنون آمیز می زدم. با این حال می دانم که در یک تیم باید تعادل را حفظ کرد و به بازیکنانی که حضور دارند هم احترام گذاشت. در چنین مواردی باید تمام جوانب را در نظر گرفت.

موراتی 74 ساله سپس درباره آغاز خوب اینتر در این فصل سری A زیر نظر آنتونیو کونته صحبت کرد و ادامه داد: شیوه کاری و آغاز او مرا غافلگیر ننموده است. من پیش از این هم می دانستم که او چه مربی جدی و کاملی است. او فقط به اینتر فکر می نماید و دارد کارش را هم خیلی خوب انجام می دهد. به نظرم اینتر این فصل تا سرانجام رقابت ها برای قهرمانی می جنگد، البته یوونتوس نشان داده که شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، ضمن اینکه آنها در هشت فصل اخیر قهرمان شده اند و به همین دلیل روحیه متفاوتی برای بردن دوباره این جام دارند. اینتر هم البته دارد نشان می دهد که هم از نظر کیفی هم از نظر شخصیتی، فاکتورهای لازم برای قهرمانی را دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 780

به "موراتی: اگر رئیس اینتر بودم، برای برگرداندن ابراهیموویچ دست به کار می شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موراتی: اگر رئیس اینتر بودم، برای برگرداندن ابراهیموویچ دست به کار می شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید