مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران تا 10 اردیبهشت تمدید شد

به گزارش چاپار بلاگ، مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک، از تمدید مهلت ثبت نام طرح ترافیک اصحاب رسانه تا دهم اردیبهشت ماه 1400 اطلاع داد.

مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران تا 10 اردیبهشت تمدید شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، عمار سعیدیان فر با اعلام خبر تمدید مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاری، گفت: با توجه به شرایط شیوع کرونا و دورکاری اصحاب رسانه و تأخیر برای دریافت معرفی نامه و مدارک مورد احتیاج برای ثبت نام خبرنگاری و نیز با توجه به درخواست مکرر اصحاب رسانه مبنی بر تمدید مهلت زمان ثبت نام، از این رو اصحاب رسانه تا خاتمه 10 اردیبهشت ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک خبرنگاری خود در سامانه تهران من اقدام نمایند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی اظهار کرد: تا به امروز حدود 4700 نفر از اصحاب رسانه برای دریافت طرح ترافیک و کارت بلیت، در سامانه تهران من، ثبت نام نموده اند.

سعیدیان فر بار دیگر تاکید نمود: خبرنگاران متقاضی کارت بلیت استفاده از حمل و نقل عمومی نیز، دقت داشته باشند که باید در سامانه تهران من در مهلت مشخص شده (10 اردیبهشت ماه) ثبت نام نمایندو یادآورشد خبرنگاران در نظر داشته باشند که تاریخ مذکور، آخرین مهلت ثبت نام خبرنگاران بوده و بار دیگر تمدید نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 15379

به "مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران تا 10 اردیبهشت تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران تا 10 اردیبهشت تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید