فعالیت کمیته ایمنی در آتش نشانی تهران

به گزارش چاپار بلاگ، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به تشکیل و فعالیت کمیته ایمنی در سازمان برای اجرا و رعایت ضوابط HSE در ماموریت ها تاکید نمود.

فعالیت کمیته ایمنی در آتش نشانی تهران

سید جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگاران در این باره اظهار کرد: سازمان آتش نشانی همیشه ضوابط خود را در این زمینه داشته است و آخرین کاری که در این زمینه انجام داده نیز تشکیل کمیته ایمنی بوده است.

وی ادامه داد: در بیشتر حوادث به خصوص حوادثی که چند ایستگاه آتش نشانی در محل حضور دارند کمیته ایمنی نیز نظارت لازم را انجام می دهد.

ملکی گفت: پرسنل کمیته ایمنی در محل حضور پیدا می نمایند و نکات لازم را یادآوری می نمایند؛ اگر به علت بی احتیاطی پرسنل کلاه سرشان نباشد یا از این دسته اتفاقات پرسنل کمیته ایمنی به آن ها یاد آوری می نمایند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: آتش نشانی تهران در جهت اجرای و رعایت ضوابط HSE به نحو ممکن و مقتضی اقدامات لازم را انجام می دهد. این ضوابط باید در تمام بخش ها رعایت گردد.

ملکی اضافه کرد: اگر ضوابط رعایت نمی شد با این تعداد عملیات در روز خسارات جانی بسیار بود اما خوشبختانه اینطور نیست.

وی با بیان اینکه این کمیته ایمنی حدود یک سال و نیم است که تشکیل شده گفت: یکی دیگر از اقداماتی که کمیته انجام می دهند نوشتن دستورالعمل های مخصوص عملیات است که طی آن ها نوشته می گردد که در روبرو با هر حادثه چه باید کرد.

ملکی اضافه کرد: در بعضی از موارد نیز هر حادثه ضوابط خاص خود را می طلبد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: هر سازمان نیز باید ضوابط خود را به روز نگه دارد اما سازمان آتش نشانی تهران به اندازه توان و احتیاج خود ضوابط HSE را رعایت می نماید ضمن اینکه پرسنل HSE در نوشتن دستور العمل و ضوابط سازمان فعالیت می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 9044

به "فعالیت کمیته ایمنی در آتش نشانی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت کمیته ایمنی در آتش نشانی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید