عکس ، افتضاح بزرگ گوشی تازه گوگل چند روز پس از عرضه رسمی

به گزارش چاپار بلاگ، دیجیاتو نوشت: گوشی تاشوی پیکسل فولد گوگل که در اردیبهشت ماه معرفی گردید، از چند روز قبل به طور رسمی وارد بازار شده است. حالا در همین فاصله کوتاه، گزارش هایی از نمایشگر شکسته و آسیب دیده این دستگاه منتشر شده است.

عکس ، افتضاح بزرگ گوشی تازه گوگل چند روز پس از عرضه رسمی

ران آمادئو، سردبیر بخش آنالیز Ars Technica ازجمله افرادی است که با مشکل نمایشگر پیکسل فولد روبرو شده است. او در گزارش خود شرح می دهد که احتمالاً مقداری زباله وارد محفظه کوچک بین محافظ نمایشگر داخلی و قاب ها شده و سپس با بسته شدن دستگاه، به پنل آسیب زده است.

علاوه براین، یکی از کاربران Reddit نیز به وجود فرورفتگی های کوچکی در همین ناحیه از نمایشگر داخلی پیکسل فولد اشاره نموده است. یکی دیگر از خریداران گوشی تاشو گوگل نیز وجود یک خراش (تصویر بالا) روی محافظ نمایشگر داخلی دستگاه را گزارش نموده است.

مسائل پیکسل فولد به همین چند مورد ختم نمی گردد و کاربر دیگری وجود یک خط به رنگ صورتی روشن (تصویر زیر) در سراسر نمایشگر داخلی آن را گزارش نموده است که این مشکل احتمالاً به وسیله واحد گارانتی گوگل پوشش داده می گردد.

واکنش گوگل به خرابی های پیکسل فولد

الکس موریکونی، سخنگوی گوگل به وب سایت ورج درباره این مسائل شرح داده است: به افرادی که با این دسته از مسائل روبه رو شده اند، توصیه می کنیم که برای آنالیز مشکل خود به واحد پشتیبانی مراجعه نمایند.

گوگل بعلاوه در صورت احتیاج، کیت iFixit برای تعمیر نمایشگر گوشی را به کاربران متخصص ارائه می نماید.

البته پیکسل فولد تنها گوشی تاشویی نیست که با این گزارش ها روبه رو شده است. دارندگان گلکسی زد فولد و زد فلیپ نیز به مسائلی ازجمله ترک خوردن نمایشگر دستگاه خود و عملکرد نامناسب لولاهای آن اشاره نموده اند.

با توجه به اینکه گوشی های تاشو دستگاه های حساسی هستند، پیشنهاد شده که قبل از اقدام برای تعمیر آن ها از وجود نسخه پشتیبانی اطمینان پیدا کنید و در خصوص استفاده از آن ها در محیط های پر گردوغبار بسیار محتاط باشید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 تیر 1402 بروزرسانی: 8 تیر 1402 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 34925

به "عکس ، افتضاح بزرگ گوشی تازه گوگل چند روز پس از عرضه رسمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، افتضاح بزرگ گوشی تازه گوگل چند روز پس از عرضه رسمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید