عنوان غیرمنتظره برای بودیمیر: بهترین گل ساز نیم فصل دوم

به گزارش چاپار بلاگ، پرسپولیس بودیمیر را برای گلزنی خرید اما او در موقعیت سازی موثرتر بوده و نقش مکمل را برای علیپور ایفا نموده است.

عنوان غیرمنتظره برای بودیمیر: بهترین گل ساز نیم فصل دوم

عنوان غیرمنتظره برای بودیمیر: بهترین گل ساز نیم فصل دوم

پنالتی ای که بودیمیر از ماشین سازی گرفت، سومین گلی بود که برای علیپور ساخت. آماری که او را تبدیل به بهترین گل ساز پرسپولیس در نیم فصل دوم می نماید.

بودیمیر با اینکه چند بازی را بخاطر مصدومیت از دست داد، تا اینجا سه بار پایه گذار گل های علیپور بوده. او مقابل صنعت نفت و پیکان، به علیپور پاس گل داد و در بازی با ماشین سازی هم پنالتی گرفت که علیپور آن را گل کرد.

البته بودیمیر در این آمار تنها نیست و مهدی ترابی هم با سه پاس گل، شرایطی مشابه او دارد. ترابی سه بار مقابل سپیدرود، استقلال و سایپا پاس گل داده و وجه اشتراک آنها این است که هر کدام یک پنالتی در لیگ برتر گرفته اند که علیپور آن را هدر داده است. بودیمیر در بازی با پیکان و ترابی مقابل صنعت نفت برای پرسپولیس پنالتی گرفتند که هیچکدام گل نشد.

پرسپولیس بودیمیر را برای گلزنی خرید اما او در موقعیت سازی موثرتر بوده و نقش مکمل را برای علیپور ایفا نموده است. بودیمیر در دقایق ابتدایی بازی با ماشین سازی هم یک موقعیت عالی را از دست داد اما در عوض یک پنالتی گرفت.

11 - 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 45

به "عنوان غیرمنتظره برای بودیمیر: بهترین گل ساز نیم فصل دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنوان غیرمنتظره برای بودیمیر: بهترین گل ساز نیم فصل دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید