صادرات کالا از گمرکات استان بوشهر به 28 کشور

به گزارش چاپار بلاگ، خبرنگاران/بوشهر ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: طی دو ماهه امسال، به وسیله گمرکات استان بوشهر به 28 کشور جهان صادرات اجرا شده است.

صادرات کالا از گمرکات استان بوشهر به 28 کشور

به گفته بهروز قره بیگی طی مدت یاد شده به وسیله گمرکات این استان به 18 کشور آسیایی، 6 کشور اروپایی، 3 کشور آفریقایی و یک کشور آمریکای جنوبی صادرات اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نیز به وسیله گمرکات این استان به 39 کشور صادارات اجرا شده است، اضافه کرد: بیشترین حجم صادرات گمرکات استان بوشهر طی دو ماه امسال مربوط به کشورهای چین، امارات متحده عربی، ترکیه، پاکستان، افغانستان، قطر، کامرون، عراق، برزیل، کره جنوبی و هند بوده است.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر با اشاره به حجم صادرات با احتساب میعانات گازی استان طی فروردین و اردیبهشت ماه امسال گفت: طی این مدت بالغ بر 3 میلیون و 724 هزار تن کالا به ارزش حدود 823 میلیون و 816 هزار دلار از گمرکات استان صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر، این مسئول اظهار کرد: همچنین صادرات بدون احتساب میعانات گازی استان در دو ماهه سال 1399، حدود 3 میلیون و 720 هزار تن کالا به ارزش حدود 821 میلیون و 478 هزار دلار بوده است.

وی یادآور شد: محصولات پتروشیمی، میعانات گازی، مواد معدنی، انواع آبزیان و سبزیجات و صیفی جات عمده کالاهای صادراتی از گمرکات استان بوشهر را شامل می گردد.

مدیرکل گمرک بوشهر اعلام کرد: با وجود تحریم های ظالمانه استکبار جهانی این میزان صادرات اجرا شده از گمرکات استان بوشهر نشان از همت و کوشش کلیه دست اندرکاران اقتصاد کشور به ویژه کارکنان گمرک است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 6033

به "صادرات کالا از گمرکات استان بوشهر به 28 کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادرات کالا از گمرکات استان بوشهر به 28 کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید