سفرنامه های شخصی، روش نو کشف جاذبه های گردشگری

به گزارش چاپار بلاگ، سفرنامه های شخصی به روشی تازه برای تبلیغات جاذبه های گردشگری تبدیل شده اند.

سفرنامه های شخصی، روش نو کشف جاذبه های گردشگری

استفاده از شبکه های مجازی برای به اشتراک گذاری تجربه های سفر به روشی نو برای تبلیغ مکان های گردشگری تبدیل شده است. اما این امر نیز مزیت ها و مضرات مختص به خود را دارد.

از جمله مزیت های آن، می توان به این نکته اشاره نمود که تصاویر و فیلم های موجود از یک جاذبه افزایش یافته و در نتیجه با واقعیت آن تطابق بیشتری پیدا می نماید. به این ترتیب عکس هایی که صرفا جهت تبلیغات جاذبه ها به کار برده می گردد، تاثیر کمتری پیدا می نماید.

از مضرات آن نیز می توان به حجم زیاد اطلاعات و تاثیر کمی که در حافظه مخاطب به جا می گذارند، اشاره نمود. مخاطبان چنین اطلاعاتی، حتی تصاویری را که دیده اند به زودی از یاد می برند و در صورت احتیاج به تصاویر نو تری مراجعه خواهند کرد. در دنیای امروز، حجم اطلاعاتی ورودی به فکر به قدری وسیع است که اغلب این اطلاعات در حافظه کوتاه مدت ذخیره شده و پس از مدتی فراموش می شوند.

با این حال، انتشار سفرنامه های شخصی و استفاده از تصاویری که به وسیله بازدیدکنندگان به اشتراک گذاشته شده است، باعث می گردد تا مخاطبان فکریت واقعی تری نسبت به جاذبه های گردشگری داشته باشند.

امروزه گردشگرانی که قصد سفر به مکانی خاص را دارند، بیشتر از آن که به تبلیغات شرکت های مسافرتی بپردازند، نظرات و سفرنامه های شخصی را مورد مطالعه قرار می دهند.

منبع: کجارو / followjet.com / خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 22852

به "سفرنامه های شخصی، روش نو کشف جاذبه های گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفرنامه های شخصی، روش نو کشف جاذبه های گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید