سازمان جهانی بهداشت در خصوص عدم واکسیناسیون و رعایت مقررات بهداشتی هشدار داد

به گزارش چاپار بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از euronews دفتر منطقه اروپای سازمان جهانی بهداشت گفت با فرایند رو به رشد شمار مبتلایان به کرونا در اروپا، این منطقه تا بهار سال آینده با جان باختن 700 هزار نفر دیگر روبرو خواهد شد.

سازمان جهانی بهداشت در خصوص عدم واکسیناسیون و رعایت مقررات بهداشتی هشدار داد

بنابراین در صورت تحقق پیش بینی دفتر منطقه اروپای سازمان جهانی بهداشت شمار جان باختگان بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در اروپا تا بهار سال آینده از مرز 2 میلیون نفر خواهد گذشت.

از همین رو دفتر منطقه اروپای سازمان جهانی بهداشت از شهروندان اروپایی خواست برای کاهش شمار مبتلایان واکسینه شوند و مقررات بهداشتی را رعایت نمایند.

هانس کلوگ، مدیر دفتر منطقه اروپای سازمان جهانی بهداشت گفت که موضوع همه گیری کرونا در سراسر اروپا و آسیای مرکزی بسیار جدی است.

او با انتشار بیانیه ای گفت که اروپا با زمستانی چالش برانگیز روبرو است اما نباید ناامید بود زیرا دولت ها، مسئولان بهداشت و شهروندان می توانند اقدام ها قاطعی برای مهار بیماری کرونا انجام دهند.

دفتر منطقه اروپای سازمان جهانی بهداشت که حوزه فعالیتش تا آسیای مرکزی امتداد دارد، در گزارش خود گفت که مرگ و میر ناشی از کووید-19 در هفته گذشته در این منطقه به 4 هزار و 200 نفر در روز افزایش یافته که دو برابر مقدار ثبت شده در انتها ماه سپتامبر است.

دفتر منطقه اروپای سازمان جهانی بهداشت در ادامه از سویه دلتای ویروس کرونا که سریع منتقل می گردد، کاهش اقدامات محدودنماینده و واکسینه نشدن بخش بزرگی از جمعیت اروپا به عنوان 3 عامل افزایش مرگ و میرها بر اثر ابتلا به کرونا نام برده است.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 21869

به "سازمان جهانی بهداشت در خصوص عدم واکسیناسیون و رعایت مقررات بهداشتی هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان جهانی بهداشت در خصوص عدم واکسیناسیون و رعایت مقررات بهداشتی هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید