رونمایی از اولین گوشی تاشو اوپو تا ماه آینده

به گزارش چاپار بلاگ، پیش از این بعضی شایعات از برنامه شرکت چینی اوپو OPPO برای راه اندازی اولین گوشی تاشو خود خبر می داد و اکنون یک گزارش قابل اعتماد نو تأیید می نماید که این گوشی هوشمند با نام رمز Pecock قرار است تا ماه آینده میلادی روانه بازار گردد.

رونمایی از اولین گوشی تاشو اوپو تا ماه آینده

به گزارش خبرنگاران، گزارش های قبلی که ماه گذشته منتشر شد، حاکی از آن بود که شرکت اوپو ممکن است یک گوشی هوشمند تاشو نو را برای رقابت با گوشی محبوب سامسونگ گلکسی زد فولد 3 عرضه کند. اکنون به گفته یک منبع مطلع در شبکه اجتماعی ویبو Weibo، گوشی هوشمند تاشو آینده OPPO با نام رمز Pecock، باید ماه آینده راه اندازی گردد. این پست نو بعلاوه بیان می نماید که یک دستگاه پیشرفته دیگر با نام رمز Butterfly نیز وجود دارد که به احتمال زیاد سال آینده میلادی عرضه می گردد.

این گزارش بعلاوه می افزاید که دستگاه تاشوی آینده از چیپست کوالکام اسنپدراگون 888 قدرت می گیرد، در حالی که نامارت فون با نام رمز Butterfly که در اوایل سال آینده عرضه می گردد، می تواند یک گوشی هوشمند سری Find X4 باشد. این گوشی نیز باید از چیپست آینده کوالکام اسنپدراگون 898 استفاده کند.

مشخصات گوشی تاشو آینده اوپو

پیش از این، Digital Chat Station، افشاکننده مطرح اشاره نموده بود که صفحه نمایش تاشوی آینده OPPO باید از نمایشگری در حدود 7.8 تا 8 اینچی برخوردار باشد، به این معنی که مقدار صفحه نمایش بزرگتری از Galaxy Z Fold3 خواهد داشت. این گوشی هوشمند بعلاوه می تواند دارای نمایشگر اکسید پلی کریستالی برای کاهش دمای گوشی (LTPO) باشد. گفته می گردد این دستگاه دارای یک ماژول دوربین عمودی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی خواهد بود. در حال حاضر، هیچ تاییدی در خصوص سنسور های دیگر ماژول دوربین که در پنل پشتی آن قرار خواهند گرفت، وجود ندارد. برای گرفتن سلفی و تماس ویدیویی، این گوشی ممکن است به یک دوربین 32 مگاپیکسلی در قسمت جلویی خود مجهز گردد.

علاوه بر این، این گوشی هوشمند باید دارای حسگر اثر انگشت در کناره باشد و روی سیستم عامل ColorOS 12 در بالای اندروید 12 اجرا گردد. انتظار می رود این گوشی از طراحی مشابهی مانند Galaxy Z Fold3 و Huawei Mate X2 برخوردار باشد. بعلاوه گفته می گردد که این گوشی تاشو دارای یک پنل 8 اینچی LTPO OLED است که نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد. به گزارش خبرنگاران، باید اعلام نمود این سازنده چینی گوشی های هوشمند بعلاوه در حال آماده شدن برای عرضه نسل بعدی گوشی های هوشمند سری OPPO Reno7 در ماه آینده است. بنابراین باوجود اینکه تاریخ دقیق عرضه هنوز تایید نشده است، به نظر می رسد گوشی تاشو OPPO به همراه سری گوشی های هوشمند رنو 7 در اواسط دسامبر 2021 به طور رسمی معرفی شوند.

منبع: 91mobiles

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 20728

به "رونمایی از اولین گوشی تاشو اوپو تا ماه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از اولین گوشی تاشو اوپو تا ماه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید