رونق خرید سهام همچنان در تالار بورس ادامه دارد

به گزارش چاپار بلاگ، مدیر بورس منطقه ای آذربایجان غربی گفت:این هفته 20 درصد بیش از هفته قبل سهام در تالار بورس آذربایجان غربی معامله شد

رونق خرید سهام همچنان در تالار بورس ادامه دارد

وحید جوادی مدیر بورس منطقه ای آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار اظهار کرد: در هفته منتهی به 27 فروردین تعداد 105 میلیون 346 هزار و 786 برگ اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت های بورسی و فرابورسی به ارزش حدود یک هزار و 270 میلیارد ریال در بورس منطقه ای آذربایجان غربی خرید و فروش شد.

او با بیان اینکه بورس بازان استان به اندازه 62 درصد حجم معاملات تالار بورس سهام خریدند ادامه داد: معاملات بورس استان از نظر تعداد سهام افزون بر بیست درصد و ارزش معاملات نزدیک به 27 درصد در مقایسه با هفته گذشته افزایش یافته است.

مدیر بورس منطقه ای آذربایجان غربی اظهار کرد: همچنین شاخص کل بازار بورس نیز با نزدیک به 48 هزار و 669 واحد افزایش در مقایسه با هفته قبل از مرز 645 هزار واحد گذشت و شاخص کل بازار فرابورس نیز کمتر از هفته گذشته و با 456 واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم 8 هزار و 183 واحد رسید.

جوادی اضافه کرد: در طول هفته در تالار ارومیه 12 کارگزار از 16 ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از 335 شرکت را معامله کردند که نمایندگی شرکت بورسیران بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با 23 درصد به خود اختصاص داد. همچنین در این هفته سهام شرکت خدمات انفورماتیک با 5/12 درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه ای قرار داشته است.

ن م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 4482

به "رونق خرید سهام همچنان در تالار بورس ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونق خرید سهام همچنان در تالار بورس ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید