روزانه 7 هزار گردشگر داخلی و خارجی از خرمشهر بازدید می نمایند

به گزارش چاپار بلاگ، خبرنگاران: فرماندار خرمشهر در نشست با هیئت تجاری ویتنام از بازدید روزانه 7 هزار گردشگر داخلی و خارجی از این شهرستان اطلاع داد.

روزانه 7 هزار گردشگر داخلی و خارجی از خرمشهر بازدید می نمایند

به گزارش خبرنگاران از خرمشهر، ظهر امروز نشستی با حضور فرماندار و هیئت مدیره اتاق بازرگانی خرمشهر با هیئت 13 نفره تجاری کشور ویتنام در محل فرمانداری خرمشهر، برگزارشد.

در این نشست فرماندار خرمشهر ظرفیت های مهم تجاری و مالی خرمشهرهمچون بندر، مرز تجاری شلمچه، رودخانه کارون، سازمان منطقه آزاد اروند را برشمرد و اظهارکرد: خرمشهر از پیشینه تارخی و تجاری بین المللی برخوردار است و از دیر باز نامی آشنا در زمینه مبادلات تجاری است.

ولی اله حیاتی حمایت خویش را از سرمایه گذاران گفت و گفت: دست سرمایه گذاران را به گرمی فشرده و آن ها را پس از سرمایه گذاری در خرمشهر تنها نخواهیم گذاشت.

وی رودخانه کارون را ظرفیتی انحصاری در خرمشهر خواند و اضافه نمود: تعداد تردد گردشگر در خرمشهر روزانه بیش از 7 هزار نفر گردشگر خارجی و داخلی است.

فرماندار خرمشهر در ادامه اظهار کرد: سرمایه گذاری در بخش های مختلف زیرساختی در ساحل کارون خرمشهر می تواند نقش مهمی در جذب سرمایه را داشته باشد و ما برای ساخت اماکن و زیرساخت های گردشگری در این شهرستان زمین و امکانات کافی را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهیم.

رئیس شورای اداری خرمشهر شهرکت صنعتی این شهرستان را یکی از فعال ترین شهرک های صنعتی در استان خواند و توضیح داد: هم اینک بیشتر کارخانجات این شهرک صنعتی فعال و عمدتا صادرات محور هستند و زیر ساخت های بخش دیگر این واحد های تولیدی نیز آماده است.

وی از آمادگی برای واگذاری بخشی از زیرساخت های واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی خرمشهر اطلاع داد و گفت: ما این آمادگی را داریم که بخشی از این زیرساخت ها را به سرمایه گذاران واگذار نموده تا بقیه عملیات را به انجام برسانند.

حیاتی خود را نماینده دولتی، خواند که شعار آن حمایت از سرمایه گذاری در بخش های مختلف است و ادامه داد: وظیفه دارم تمام تمهیدات لازم را برای حضور سرمایه گذار در شهرستان فراهم کنم.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 359

به "روزانه 7 هزار گردشگر داخلی و خارجی از خرمشهر بازدید می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزانه 7 هزار گردشگر داخلی و خارجی از خرمشهر بازدید می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید