رقابتهای مسابقه دست فرمون به فینال رسید

به گزارش چاپار بلاگ، رقابت های نیمه نهایی و فینال مسابقه تلویزیونی دست فرمون از شبکه نسیم پخش می شود.

رقابتهای مسابقه دست فرمون به فینال رسید

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، پس از پخش 50 قسمت از فصل دوم مسابقه دست فرمون، سه قسمت پایانی این مسابقه چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته ساعت 23 با برگزاری رقابت های نیمه نهایی و فینال از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

قسمت 51 از فصل دوم مسابقه دست فرمون که امشب چهارشنبه روی آنتن می رود به پخش رقابت های نیمه نهایی سه بخش ماشین، موتور و آرسی اختصاص دارد. از میان 400 شرکت کننده بخش ماشین 8 نفر به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند که در قسمت های پیش رو برای تصاحب سکو قهرمانی با یکدیگر رقابت می کنند.

پنجشنبه 20 آذر مستندی با عنوان شب فینال که به معرفی 4 فینالیست مسابقه و پشت صحنه تولید این فصل تا مرحله فینال می پردازد، روانه آنتن شبکه نسیم خواهد شد و جمعه فینال مسابقه بزرگ دست فرمون پخش خواهد شد.

فینال سه بخش ماشین، موتور و آرسی به صورت همزمان در یک شب پخش خواهد شد و فارغ از برگزیدگان این فصل، پدیده این دوره از مسابقات از سوی کارشناسان و مربیان دست فرمون معرفی خواهد شد.

فصل دوم مسابقه دست فرمون با اجرای کامران تفتی، تهیه کنندگی محمود محمودی و کارگردانی مسعود صنم از نیمه شهریور ماه امسال روی آنتن شبکه نسیم رفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 11855

به "رقابتهای مسابقه دست فرمون به فینال رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابتهای مسابقه دست فرمون به فینال رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید