دکوراسیون خانه با چوب و رنگ مشکی

به گزارش چاپار بلاگ، این پنت هاوس مدرن، به تازگی به دست یکی از شرکت های مکزیکی بازسازی شده. سقف همه اتاق های عمومی، بت تیرچه های چوبی پوشیده شده. از در که وارد می شوید، در سمت راست با سالن غذاخوری روبرو می شوید. این دکوراسیون خانه با چوب و رنگ مشکی با یک میز غذاخوری چوبی و جایگاه های غذاخوری مشکی، تعدادی قفسه دیواری مشکی، و یک میز پادیواری با درب شیشه ای که غذاخوری و نشیمن را از هم جدا می نماید دکور شده.

دکوراسیون خانه با چوب و رنگ مشکی

جهت دریافت خدمات آلاچیق ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

در این دکوراسیون خانه با چوب و رنگ مشکی سالن پذیرایی، چندین مبل و کاناپه با مدل های مختلف دارد که همگی یک میز عسلی چوبی را محاصره نموده اند. درب شیشه ای کشویی، به بالکن خانه باز می گردد.

کابینت های مشکی آشپزخانه، با وسایل چوبی و سفید تضاد دارند. ولی در عین حال با باقی لوازم و مبلمان مشکی، هماهنگی دارند.

در این دکوراسیون خانه با چوب و رنگ مشکی در انتهای آشپزخانه و پذیرایی، یک راهروی پرنور و سفید واقع شده است که به اتاق خواب ها منتهی می گردد. نورپردازی این راهرو به صورت خطی و نواری اجرا شده.

داخل اتاق خواب اصلی این دکوراسیون خانه با چوب و رنگ مشکی هم شاهد لوازم و سطوح چوبی متعددی هستیم. پنجره های دو طرف، اتاق را با نور طبیعی پر می نمایند.

داخل این اتاق یک کمد لباس عظیم هم وجود دارد که پشت درب های مشکی مخفی شده. این کمد، فضایی گرم و پر از چوب، و جای زیادی برای نگهداری لباس دارد.

سرویس بهداشتی اصلی، سقف سفید و یک دیوار مشکی تاکیدی دارد که به شدت باهم در تضاد هستند. نوری که از پشت آینه می تابد، به روشویی و جزئیات روی دیوار جلوه می دهد.

اتاق خواب کوچک تر، یک دیوار تاکیدی مشکی دارد که تا دیوار مجاور تخت ادامه پیدا نموده و به درب کشویی کمد که می رسد قطع می گردد.

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 4195

به "دکوراسیون خانه با چوب و رنگ مشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون خانه با چوب و رنگ مشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید