دوره آموزشی هرمزگان شناسی در فین برگزار می گردد

به گزارش چاپار بلاگ، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: دوره آموزشی فین شناسی از سری دوره های هرمزگان شناسی در شهر فین برگزار می گردد.

دوره آموزشی هرمزگان شناسی در فین برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی زبان انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، فائقه اتابک امروز شنبه 3 اسفند ماه با بیان این مطلب گفت: دوره آموزشی فین شناسی به همت معاونت گردشگری اداره کل و با همکاری موسسه آموزشی گردشگری جهاد دانشگاهی، 8 اسفند ماه در شهر فین برگزار می گردد.

او با اشاره به اینکه این دوره آموزشی برای شناخت بیشتر شهر فین از منظر تاریخی و گردشگری برگزار می گردد، ادامه داد: شرکت نمایندگان در این دوره گواهی نامه معتبر وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را دریافت می نمایند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان اضافه کرد: متقاضیان شرکت در این دوره آموزشی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره 33684409 تماس حاصل نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 2381

به "دوره آموزشی هرمزگان شناسی در فین برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره آموزشی هرمزگان شناسی در فین برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید