دستگیری سارقی که خلاف جهت رانندگی می کرد

به گزارش چاپار بلاگ، تهران (پانا) - رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران عظیم از دستگیری دزد خودرو در عملیات تعقیب و گریز اطلاع داد.

دستگیری سارقی که خلاف جهت رانندگی می کرد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند گفت: ساعت 1230 هفدهم آذر ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی در محدوده ترمینال جنوب به یکدستگاه خودروی پراید که در خلاف جهت خیابان در حال حرکت بوده مظنون می شوند و با استعلام شماره پلاک خودرو تعیین می گردد خودرو سرقتی بوده و پانزدهم آذر ماه از حوزه استحفاظی شهرستان رباط کریم سرقت شده است.

وی اضافه نمود: راننده خودروی مسروقه به محض رویت واحد گشت اقدام به فرار می نماید اما کارآگاهان با هماهنگی مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی و استفاده از کلیه علائم هشداردهنده نظیرآژیر، چراغ گردان و بلندگو برای متوقف ساختن خودروی متواری اقدام می نمایند.

این مقام انتظامی گفت: راننده پراید بدون توجه به فرمان پلیس وارد خیابان فداییان اسلام به سمت جنوب شده و به وسیله خیابان صابونیان مجدداً به صورت خلاف جهت وارد خیابان شوش غربی شده و با ایجاد خسارت عمدی به خودروهای عبوری سعی در مسدود نکردن راستا خودروی پلیس را داشت که افسر اکیپ برای جلوگیری از خسارت های بیشتر و با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک های خودرو در فواصل زمانی مختلف می نماید.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی گفت: بر اثر اصابت گلوله به لاستیک عقب پراید، دزد به ناچار دست از فرار برداشته و در محدوده ایستگاه مترو شوش تسلیم می گردد که با عکس العمل سریع اعضای اکیپ دزد به اسم سهراب دستگیر وبرای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 12102

به "دستگیری سارقی که خلاف جهت رانندگی می کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری سارقی که خلاف جهت رانندگی می کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید