دستگاه های مراقبت از پوست؛ تلفیق تکنولوژی و زیبایی

به گزارش چاپار بلاگ، روزنامه شهروند - مهرنوش گرکانی: سال گذشته تکنولوژی در حوزه مراقبت از پوست بیشتر از هر زمان دیگری خود را نشان داد و همه را به تعجب واداشت و این سوال پیش آمد: آیا روزی خواهد آمد که تمام کرم ها و سرم های گرانبهای مراقبت از پوست منسوخ شوند و جای آن ها را ابزار و دستگاه های پیشرفته بگیرد؟ هنوز نمی توان پاسخ کوتاه و کاملی برای این سوال داد.

دستگاه های مراقبت از پوست؛ تلفیق تکنولوژی و زیبایی

اما جهان درحال مشاهده تلفیق تکنولوژی و زیبایی است و با این که عمر آن هنوز کوتاه است، اما متخصصان این حوزه واقعا خوب عمل نموده اند.

اما راه رفتن در جهانی دستگاه های مراقبت از پوست کار دشواری است، نمی توان آن ها را در فروشگاه ها و روی استند ها برای تست گذاشت. همچنین در طول زمان این آرایشگا ه ها و کلینیک های تخصصی پوست بودند که درآمد خوبی داشتند و مردم برای مراقبت از پوست و زیبایی خود به آن ها سر می زدند، اما حالا ابزار تکنولوژیک زیبایی و مراقبت از پوست را می توانید در خانه های خود داشته باشید و دیگر نیازی نیست پول خود را در جیب کلینیک های زیبایی بگذارید.

در سال گذشته آینه های هوشمندی به بازار آمدند که با استفاده از نور طبیعی می توانند سطوح PH پوست شما را تشخیص دهند تا بتوانید در خانه اقدامات مراقبت های پوستی و درمان مناسب را انجام دهید. حالا می خواهیم چند تا از بهترین ابزار تکنولوژی را که سال گذشته به بازار آمدند به شما معرفی کنیم تا بتوانید سال جاری از آن ها برای زندگی بهتر پوست خود بهره ببرید. هر کدام از ابزار هایی که این جا معرفی می کنیم توسط یک شخص متخصص تست شده و معرفی محصولات حاصل تجربه آن ها از دستگاه بوده است.

ZIIP Nano

نمی خواهم به شما دروغ بگویم: اول کمی تردید داشتم که یک دستگاه میکرو جریان پوست داشته باشم. اما این وسیله را اول فقط یک طرف صورتم امتحان کردم و باید به شما بگویم فقط بعد از یک جلسه امتحان، تفاوت واضح را کشف کردم. آن طرف صورتم که دستگاه را روی آن تست نموده بودم، تفاوت قابل توجهی داشت؛ پوستم جمع تر و درخشان تر شده بود. البته که این یک اثر دایمی نیست و می گویند باید منظم از آن استفاده گردد تا جواب خوبی بدهد، اما باید به شما بگویم که اگر یک بار آن را امتحان کنید، دیگر دست از آن برنمی دارید.

Robin Black آرایشگر و عکاس

Angela Caglia

من هرگز به غلتک های جادویی پوست اعتقاد نداشتم تا زمانی که یک دوست به من Roller Quartz Angela Caglia را پیشنهاد کرد و حالا با هر بار استفاده فکر می کنم صورتم را از نو به دست آوردم. من خوشحالم که از میان این همه محصولات زیبایی، محصولی که استفاده می کنم در لیست بهترین هاست. من آن را یک ساعت قبل در یخچال می گذارم و بعد استفاده می کنم که تاثیر شگفت انگیزی روی پوستم می گذارد. این محصول می تواند پوست را روشن و شفاف نموده و تمام منافذ آن را باز و تخلیه می نماید.

Tara Gonzalez، سردبیر تجاری

MDNA SKIN

این یک دستگاه بازسازی نماینده پوست است. وقتی آن را باز می کردم می دانستم که با یک ماسک صورت روبه رو نمی شوم، اما نمی دانستم باید با آن دقیقا چه کار کنم. این یک هدیه بود که من هیچ اطلاعی از آن نداشتم، خشک بود و نمی دانستم باید صورتم را بشورم و بعد استفاده کنم یا نه؟ دستور العمل آن را خواندم و استفاده کردم. ماسک خاکستری را باز می کنید و با چوب های دستگاه به آرامی آن را روی صورت خود می گذارید.

وقتی ماسک روی صورت شما می غلتد، حس می کنید یک حالت مغناطیسی روی پوست تان ایجاد می گردد و خاک کل صورت تان را گرفته است و این حالت مغناطیسی خام را به درون پوست تان می فرستد. اما این مغناطیسی بودن، سخت یا سایشی نبود و حسی که داشت، حس خوبی بود. پوست صورتم شفاف و بعد از چندین بار استفاده میزان چروک ها کم شد و منافذ صورت بسته تر و بسته تر شد.

Elissa Velluto، استفاده نماینده

BeautyBio GloPRO Microneedling

من همواره از Microneedling می ترسیدم و آن را دردناک می دانستم، اما بعد از آن که این موضوع را به یکی از دوستانم گفتم و خنده او را در واکنش به حرفم دیدم، تصمیم گرفتم یکی از آن ها را امتحان کنم. بعد از نخستین استفاده اتفاق فوق العاده ای افتاد، پوستم روشن تر و منافذ صورتم بشدت کوچک شد. این دستگاه همچنین یاری می نماید تا جای جوش، آکنه و زخم نیز بازسازی و درمان گردد. این دستگاه همچنین یک صفحه LED کوچک قرمز دارد که اگر بیش از اندازه صورت تحریک گردد یا میزان کلاژن کم و زیاد گردد، آن را به شما گزارش می دهد.

Bella Cacciatore، مشاور زیبایی

Foreo Espada Acne-Clearing Blue Light Pen

Espada در زبان اسپانیایی به معنای شمشیر است و به نظرم مناسب ترین نام برای این ابزار است. من وقتی احساس سرگیجه می کنم، برای 30 ثانیه آن را روی پوست خود متمرکز می کنم، این نور آبی باعث می گردد باکتری ها منفجر شوند، باور کنید بعد از اتمام کار انگار صبح و با حالی خوب از خواب بیدار شده اید. نگران نباشید به هیچ وجه احساس درد نمی کنید و همچنین سطح سیلیکونی آن بسیار بهداشتی است.

Lindsay Schallon، سردبیر ارشد زیبایی

Jillian Dempsey Gold Sculpting Bar

سال هاست از کرم های درمانی استفاده می کنم و آینده را بدون آن ها نمی توانم تصور کنم، حالا ابزاری پیدا نموده ام که واقعا کرم را به پوست من منتقل می نماید. یکی از بهترین آرایشگر ها این ابزار را به من داد، این دستگاه یاری می نماید تا کرم ها عمیق تر نفوذ نمایند و عضلات صورت را تحریک و به آن ها یاری می نماید تا کرم را به خود جذب نمایند. با این دستگاه می توانید روی کوچکترین خطوط صورت مانور دهید و کرم را به هر کجا که می خواهید برسانید و نتیجه کرم هایی که تا حالا استفاده می کردید را بهتر ببینید.

L.S. مشاور آرایشی

Foreo Luna Fofo Skin Analysis

این یک پاک نماینده صورت و محصولی منحصربه فرد با فلسفه مراقبت از پوست است، همچنین این محصول برای بهتر شدن هر روز درحال تکامل است. دستگاه به صورت 360 درجه روی پوست شما می لغزد و علاوه بر تمیزنمایندگی پوست به شما یاری می نماید تا درمان مناسبی را برای پوست تان انتخاب کنید. این محصول عوامل رژیم غذایی، میزان هیدراتاسیون و تاثیر آب وهوا را روی پوست شما می سنجد و همچنین حذف نماینده خوبی برای آرایش و روغن و گردوخاک از روی پوست شماست. هر کس هم می تواند یک رنگ مخصوص به خود را داشته باشد.

Melanie Grant کاربر معروف فیس بوک

Neutrogena Light

نور درمان آکنه نقطه ای Neutrogena یک ابزار هوشمند است که برای رفع کردن زخم ها و آکنه هاست، اما برای رسیدن به نتیجه باید مدتی تقریبا طولانی از آن استفاده گردد. من دستگاه را در منطقه آسیب دیده برای دو بار و هر بار دو دقیقه در طول روز انجام می دهم و بعد از آن آغاز به شستن می کنم. بعد از دو روز استفاده واقعا در روز سوم موضع کوچکتر شده بود.

Carola Gonzalez آرایشگر مشهور

Nurse Jamie

غلتک پرستار جیمی، مخصوصا قبل از یک میهمانی بزرگ حتما باید همراه تان باشد. به خاطر شکل و ویژگی خنک نماینده ای که دارد، پوست شما را خنک و یک تخلیه لنفاوی ایجاد می نماید که باعث می گردد تمام منافذ بازی که در پوست تان دارید، تخلیه گردد و حس سبک بودن و روشن شدن پوست داشته باشید. من همواره یکی از این ها را در کیف آرایشی خودم دارم و قبل از میهمانی یا عروسی از آن استفاده می کنم. آیا شما حرف من را باور نمی کنید؟ این ابزار هواداران مشهوری مثل لی میشل و کیم کارداشیان دارد.

منبع: برترین ها
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 1368

به "دستگاه های مراقبت از پوست؛ تلفیق تکنولوژی و زیبایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه های مراقبت از پوست؛ تلفیق تکنولوژی و زیبایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید