در ابتدا قرار بود سازندگان Borderlands روی هیلو 4 کار نمایند

به گزارش چاپار بلاگ، زمانی که استودیوی بازی سازی بانجی، خالق مجموعه بازی های هیلو، خاطرنشان کرد می خواهد این مجموعه را رها کند و ساخت ادامه آن را به مایکروسافت بسپارد، بسیاری از هواداران هیلو نگران آینده سری شدند. حتی خود مایکروسافت هم در آن موقع نگران بازی بود و نمی دانست دقیقا باید با آن چه کاری انجام دهد. در این بین یکی از گزینه های احتمالی مایکروسافت، استودیوی گیرباکس - سازنده سری بازی های Borderlands - بود تا وظیفه ساخت قسمت چهارم هیلو را بر عهده بگیرد.

در ابتدا قرار بود سازندگان Borderlands روی هیلو 4 کار نمایند

بانی راس (مدیرعامل استودیو 343 Industries) در گفت و گویی با IGN اطلاعاتی را از گذشته، حال و آینده استودیو به اشتراک گذاشته است. به گفته بانی راس، مایکروسافت قصد داشت تا وظیفه ساخت بازی را به عهده یکی از استودیوهای داخلی خود واگذار کند که در نهایت هم 343 انتخاب شد. با این حال، گزینه دومی هم داشت: اینکه ساخت مجموعه هیلو را به استودیویی خارجی واگذار کند. در آن موقع استودیوی گیرباکس اولین و تنها شریک خارجی ای بود که مایکروسافت قصد همکاری با آن ها را داشت.

البته انتخاب گیرباکس چندان بی راه نبود. آن ها در سال 2003 قسمت اول هیلو را به کامپیوترها آوردند و به صورت کلی با پایه و اساس مجموعه آشنایی داشتند.

جالب اینجا است که از قرار معلوم بانجی به عنوان یک استودیو هیچ علاقه ای به گیرباکس ندارد؛ بنابراین، می توان برداشت کرد که مایکروسافت به همین دلیل تصمیم گرفت تا سراغ این استودیو تگزاسی نرود. در بخشی از قرارداد بانجی و اکتیویژن آمده است که بانجی مسئله ای با انتشار دستینی برای کامیپوترها نداشته، اما در این بین آن ها دور برخی استودیوها را خط کشیدند و مخالف همکاری با آن ها شدند؛ ولو، اپیک و گیرباکس از جمله استودیوهایی بودند که بانجی آن ها را وتو کرد.

در این چند وقت اخیر شایعات زیادی از قسمت بعدی مجموعه هیلو یعنی Halo Infinite به گوش می رسد. گفته می گردد که بازی برای کنسول های نسل بعدی مایکروسافت هم منتشر خواهد شد و المان های نقش آفرینی بخش مهمی از گیم پلی را تشکیل می دهند.

منبع: گیم اینفورمر

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 6

به "در ابتدا قرار بود سازندگان Borderlands روی هیلو 4 کار نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در ابتدا قرار بود سازندگان Borderlands روی هیلو 4 کار نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید