خودروی اپل ممکن است شهریور 1400 رونمایی گردد

به گزارش چاپار بلاگ، با وجود اینکه تا به امروز شایعه هایی در رابطه با خودروی اپل منتشر شده اند، اما اطلاعاتی به تازگی منتشر شده اند که نشان می دهند اپل میخواهد از این خودرو زودتر از آنچه که تصور می شد رونمایی کند.

خودروی اپل ممکن است شهریور 1400 رونمایی گردد

این گزارش ها همچنین نشان می دهند که گویا اپل میخواهد از این خودرو توسعه داده شده و طراحی شده توسط خودش در شهریور ماه رونمایی کند.

در سال های گذشته شایعه های مختلفی در رابطه با توسعه خودرو توسط اپل مطرح شده بود. همچنین اطلاعات مختلفی از این خودرو به نام Apple Car به وسیله شایعه ها، پتنت ها و اطلاعات منتشر شده توسط تحلیلگران به دست آمده است.

با وجود اینکه در ابتدا تصور می شد سال های زیادی با رونمایی از این خودرو توسط اپل فاصله داریم، اما گزارشی به تازگی منتشر شده است که ادعا می نماید اپل میخواهد در سال آینده از این خودرو رونمایی کند.

در این اطلاعات جدید که توسط یکی از شرکت های تایوانی تأمین نماینده قطعات برای اپل منتشر شده اند، به این موضوع اشاره شده است که اپل میخواهد از خودرو خود در سپتامبر (شهریور ماه) سال 2021 رونمایی کند. این تاریخ جدید حداقل دو سال زودتر از زمانی است که پیش تر انتظار می رفت اپل از این خودرو رونمایی کند.

همچنین به نظر می رسد که اپل از تأمین نمایندگان تایوانی قطعات خودرو در خواست نموده است که فرایند های مربوط به تأمین قطعات را با سرعت بیشتری انجام دهند. با توجه به این موضوع در این گزارش آمده است که این کارخانه ها هم با سرعت بسیار زیادی در حال تأمین قطعات لازم هستند. در نتیجه می توان گفت که به احتمال زیاد زمان رونمایی از این خودرو نزدیک است.

  • رندر آینده نگرانه کامیون خودران بوگاتی منتشر شد

به نظر می رسد یکی از این کارخانه ها به نام Heqin با انجام یک سری کار های مربوط به جابه جایی تا سرانجام سال 2020 و راه اندازی پنجمین کارگاه برای یکی از کارخانه های خودش تا سرانجام نیمه دوم سال 2021، فراوری انبوه خود را گسترش دهد.

با وجود اینکه Economic Daily News که این اطلاعات را منتشر نموده است، سابقه خوبی در رابطه با منتشر کردن اطلاعات از تأمین نمایندگان اپل دارد، اما این منبع سابقه خوبی را در رابطه با پیش بینی زمان رونمایی از محصولات ندارد.

همچنین این احتمال وجود دارد که اپل به تأمین نمایندگان قطعات خودروی خود گفته باشد که این کار را با سرعت بیشتری انجام دهند، اما احتمال انجام این کار برای خودرویی که این شرکت میخواهد در 10 ماه آینده از آن رونمایی کند، بعید به نظر می رسد.

باید بگوییم که برای فراوری یک خودرو زمان قابل توجهی احتیاج است که این زمان در حد زمان لازم برای توسعه و فراوری آیفون است. همچنین تعداد و اندازه قطعات استفاده شده برای فراوری خودرو به گونه ای است که به کارخانه ها و امکانات زیادی برای مونتاژ قطعات احتیاج است. شایعه های منتشر شده تا به امروز درباره این موضوع اطلاعاتی را منتشر ننموده اند.

با وجود اینکه دیگر شرکت های فراوری نماینده خودرو در جهان هم تدابیر امنیتی شدیدی را برای جلوگیری از فاش شدن اطلاعات مربوط به مدل های جدید دارند، اما هنوز هم اطلاعات مربوط به مدل های جدید چندین ماه پیش از رونمایی رسمی منتشر می گردد.

با توجه به این موضوع، ممکن است با نزدیک شدن به زمان رونمایی و عرضه خودروی اپل، اتفاق مشابهی برای این خودرو اتفاق افتاده باشد. البته به نظر می رسد که کارخانه های تأمین نماینده قطعات خودروی اپل بیشتر در مراحل اولیه فراوری قرار داشته و در حال آزمایش و آنالیز این قطعات پیش از فراوری انبوه باشند. همچنین ممکن است که این شرکت ها قصد داشته باشند با فراوری این قطعات، تعداد محدودی از این خودرو را برای کارهایی مانند آزمایش و آنالیز فراوری نمایند.

با این وجود از یک طرف بعید به نظر می رسد که اپل برای رونمایی از این خودرو در سپتامبر (شهریور ماه) 2021 آماده باشد و از طرف دیگر هم نمی توان شایعه های مربوط به رونمایی از این خودرو در سال آینده را به طور کامل رد کرد. اما انتظار داریم که مدت زمان بیشتری طول بکشد تا از اپل از این خودرو رونمایی کند.

در گذشته تحلیلگر با سابقه محصولات اپل یعنی مینگ چی کو، مدعی شده بود که اپل حداقل در سال 2023 از خودرو خود رونمایی خواهد نمود.

  • تاکسی هوایی ولوکوپتر تا سال 2023 در آسمان سنگاپور به پرواز درمی آید

منبع: Appleinsider

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 12131

به "خودروی اپل ممکن است شهریور 1400 رونمایی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی اپل ممکن است شهریور 1400 رونمایی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید