خدمات دهی غیرحضوری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زنجان
به گزارش چاپار بلاگ، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت:در حال حاضر بیشتر خدمات این مجموعه به صورت الکترونیکی و غیرحضوری به مخاطبان ارائه می گردد.

طیب جعفری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با تأکید بر اهمیت ارائه خدمات به صورت الکترونیکی گفت: ارائه خدمات به صورت غیر حضوری باعث رضایتمندی بیشتر مردم می گردد.
او اضافه کرد: کسی که کار و مسئولیت را امانت بداند و آن را وسیله عزتمندی و سرمایه شکوفایی خویش ببیند، از کار کردن احساس رضایت و خشنودی می نماید.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان بعلاوه با تأکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع، ادامه داد: زمانی باید از کارکرد خودمان راضی باشیم که مردم خدمت ما را لمس نموده و نسبت به اقدامات ما دیدگاه مثبت داشته باشند؛ در این صورت است که تعیین می گردد ما کار خود را درست انجام داده ایم.
جعفری بعلاوه با تأکید بر ارائه بیشتر خدمات اداره کل به صورت الکترونیکی، گفت: با افزایش ارائه خدمات در بستر وب و عدم احتیاج به حضور ارباب و رجوع به صورت فیزیکی، ضمن افزایش رضایتمندی از ارائه خدمات، روند کار نیز تسریع خواهد شد.
خبرنگاران زنجان زنجان
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان