خبرنگاران 14 پرواز جدید در جهت بوشهر - تهران برقرار شد

به گزارش چاپار بلاگ، بوشهر- خبرنگاران- مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر گفت: با پیگیری های صورت گرفته 14 پرواز جدید در راستا بوشهر- تهران و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی وارش در فرودگاه بین المللی بوشهر برقرار شد.

خبرنگاران 14 پرواز جدید در جهت بوشهر - تهران برقرار شد

کمال دهقان منشادی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اضافه کرد: با توجه به اینکه بعضی ایرلاین ها نسبت به باطل کردن پروازها در راستا بوشهر - تهران و بالعکس اقدام نموده و این امر منجر به افزایش نرخ بلیت شده بود با پیگیری های انجام شده برای رفع کردن این مشکل از شرکت هواپیمایی وارش برای فعالیت در این راستا دعوت شد.

وی بیان نمود: به منظور تکریم و افزایش رضایت مندی مسافران و با پیگیری ها و هماهنگی های انجام شده با شرکت هواپیمایی وارش، فعالیت این شرکت از 20 خردادماه جاری در فرودگاه بین المللی بوشهر شروع شد.

مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر ادامه داد: شرکت هواپیمایی وارش برای انجام این پروازها از هواپیمای بوئینگ 737 استفاده می نماید و هر هفته 14 پرواز رفت و برگشت در راستا بوشهر - تهران و بالعکس انجام می دهد.

وی با بیان اینکه با افزایش این پروازها قیمت بلیت هواپیما متعادل تر شده است یادآور شد: در زمان حاضر 94 پرواز رفت و برگشت از فرودگاه بوشهر در راستا تهران، کیش، مشهد، اصفهان و خارگ انجام می گردد که از این شمار 70 پرواز مربوط به راستا تهران - بوشهر و بالعکس است.

دهقان منشادی اضافه کرد: در زمان حاضر هشت شرکت های هواپیمایی شامل آسمان، ایران ایر، قشم ایر، زاگرس، ایران ایرتور، کارون، وارش و آتا در استان بوشهر فعال هستند.

6047/ 6043

منبع: ایرنا
انتشار: 12 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 72

به "خبرنگاران 14 پرواز جدید در جهت بوشهر - تهران برقرار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 14 پرواز جدید در جهت بوشهر - تهران برقرار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید