خبرنگاران اعتبار دفترچه های درمانی متقاضیان بیمه بیکاری خراسان رضوی تمدید شد

به گزارش چاپار بلاگ، مشهد- خبرنگاران- مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: اعتبار دفترچه های درمانی متقاضیان بیمه بیکاری در این استان تا سرانجام خرداد ماه تمدید شد.

خبرنگاران اعتبار دفترچه های درمانی متقاضیان بیمه بیکاری خراسان رضوی تمدید شد

سید محسن نظام خیرآبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: اعتبار دفترچه های درمانی متقاضیان بیمه بیکاری که ترک کار آنان از طریق کارفرما اعلام شده و در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت نام نموده اند تا انتها خرداد ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: این اقدام به عنوان اقدام جدید با هدف ارائه تسهیلات تامین اجتماعی خراسان رضوی در دوران کرونا ارائه شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: تاریخ انتها کفالت مستمری بگیران بازمانده و افراد تبعی تحت پوشش مستمری بگیران بازنشسته و از کارافتاده کلی نیز که دارای تاریخ انتها کفالت اردیبهشت و خرداد 99 هستند به ترتیب تا یکم تیر و یکم مرداد امسال معتبر است و تا موعد مقرر مستمری بگیران در این خصوص نیازی به مراجعه به شعبه تامین اجتماعی ندارند.

خیرآبادی افزود: بر این اساس، هیچ گونه پیامکی برای مراجعه به شعب تامین اجتماعی برای بررسی شرایط مستمری بگیران ارسال نمی شود.

وی ادامه داد: همچنین خدمات مشاهده فیش حقوقی، حکم افزایش سالیانه، شماره حساب مستمری بگیران، صدور گواهی حقوق و کسر اقساط معوق از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir انجام می شود و مستمری بگیران می توانند بدون مراجعه به شعب از خدمات این سامانه استفاده کنند.

895 هزار بیمه شده اصلی و بیش از 221 هزار مستمری بگیر با افراد تحت تکفل آنان در مجموع شامل 2 میلیون و 816 هزار نفر زیرپوشش اداره کل تامین اجتماعی خراسان رضوی قرار دارند.

بر اساس آخرین آمار رسمی تا به امروز 173 هزار و 832 نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده اند. این بیماری تا به امروز جان هشت هزار و 351 تن را در کشورمان گرفته است.

همچنین تا به امروز 136 هزار و 360 نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 6341

به "خبرنگاران اعتبار دفترچه های درمانی متقاضیان بیمه بیکاری خراسان رضوی تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعتبار دفترچه های درمانی متقاضیان بیمه بیکاری خراسان رضوی تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید