خانه تسخیر شده استرالیا، مکانی فراتر از وحشت و ترس

به گزارش چاپار بلاگ، شاید باور این نکته کمی سخت باشد که در جهان تورهایی وجود دارند به نام تور گردشگری ارواح برای علاقمندان به ترس و وحشت. این تورها معمولا گردشگران را به خانه هایی می برند که تاریخچه ای افسانه ای دارند و گذشته آن ها به ارواح و تسخیر شدن آن ها توسط شیاطین و ارواح خبیث پیوند خورده و ورود به آن ها ایجاد ترس و وحشت می نماید. شما می توانید با کمی تحقیق و جست و جو در فضای مجازی به لیستی از این مکان های ترسناک دست یابید. یکی از این خانه های ترسناک و تسخیر شده، خانه تسخیر شده مونت کریستو در استرالیا بوده که مدت ده سال بوده که پذیرای تورهای گردشگری ارواح است. اگر می خواهید با خانه تسخیر شده استرالیا یا خانه مونت کریستو بیشتر آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

خانه تسخیر شده استرالیا، مکانی فراتر از وحشت و ترس

تاریخچه خانه مونت کریستو در استرالیا

این مکان وحشت آور که آن را تسخیر شده ترین خانه کشور استرالیا می نامند، خانه ای ارزشمند و تاریخی بوده که از طریق مهندس محلی ساخته شده است. خانه وحشت آور مونت کریستو در شهر جونی (Junee) واقع در نیو ساوت ولز قرار داشته که دید کاملی به شهر دارد. این منزل دو طبقه و زیبا توسط مهندس کریستوفر کراولی ساخته شده است.

چرا خانه مونت کریستو ترسناک است؟

طبق داستان هایی که بر فراز خانه تسخیر شده استرالیا می چرخند، ارواح آقای کراولی و همسرش، یعنی صاحبان اولیه این ملک وحشت آور همچنان در این محل منزل دارند و قصد رها کردن خانه تسخیر شده استرالیا را ندارند. این دو تن که در سال های 1910 میلادی و 1933 میلادی دار فانی را وداع گفتند، هنوز هم در میان اتاق های خانه در گردشند و ایجاد هراس و وحشت می نمایند. دلایلی که برای این مطلب گرد این مکان ترسناک می گردد، شامل قتل سرایدار در سال 1961 میلادی و جان باختن یک پسر بچه به دلیل سقوط از پله هاست. بسیاری از مردم محلی معتقدند که بارها ارواح خاندان کراولی را دیده اند که در این خانه وحشت آور ظاهر می شوند، به خصوص خانم خانه که بارها رویت شده و خودکشی مستخدم که خود را از بالکن این مکان ترسناک به پایین پرت کرده، نیز مزید بر علت هست.

لارنس رایان در این باره چه می گوید؟

لارنس رایان که همراه خانواده اش مالک کنونی خانه هست و موسس و بانی تورهای گردشگری ارواح، معترف است که به ندرت یک هفته را بدون هیچ دردسر و واقعه ای سر می نمایند. شنیدن صداهای عجیب و غریب و رویت ارواح و اجسام و اشباح، اتفاق هایی است که مدام در خانه تسخیر شده استرالیا وحشت آور و ترسناک رخ می دهند. لارنس رایان سخنان خود درباره خانه را چنین ادامه می دهد: در طول هفته اعضای ساکن در واکنش به اتفاقات اتفاق افتاده دچار آسم شده و یا از حال می روند. وی درباره حضور خانم کراولی در خانه گفته که هر چیزی می تواند روح خانم کراولی را تحت تاثیر قرار دهد، از نوع صحبت و نحوه پوشش لباس گرفته تا طرز برخورد و در نهایت این روح خانم کروالی است که تصمیم می گیرد با بازدید نماینده رفتاری محبت آمیز داشته باشد یا با او خشن و بی رحمانه برخورد کند. از نظر لارنس رایان همین تصمیم گیری روح خانم کراولی بوده که باعث می گردد بعضی از گردشگران در این مکان وحشت آور و ترسناک شب را به آرامی بخوابند و یا تا صبح از ترس پلک روی هم نگذارند. حتی در موارد بسیاری عده ای از این گردشگران شب هنگام طاقتشان تمام می گردد و این منزل مخوف را ترک کرده و با ماشین خود از آن فرار می نمایند. بعضی از گردشگران گفته اند که با صدای بچه ها از خواب بیدار شده و تعدادی روح را به چشم دیده اند. تور ارواح خانه تسخیر شده مونت کریستو شامل صبحانه در اقامتگاه خدمه، گردشی دو ساعته با شمع در اتاق های تو در توی منزل و در نهایت اقامت شبانه است.

داستان هارولد استیل

صدای وحشتناک یک هیولا از کلبه ای در کنار خانه تسخیر شده مونت کریستو یکی از داستان هایی است که بسیاری از اهالی محلی آن را تعریف می نمایند و طبق باور مردم، این صداها مربوط به هارولد استیل (Harold Steel) بوده اند. اما هارولد استیل کیست؟ آنطور که اهالی بومی روایت می نمایند، هارولد استیل فرزند یکی از خدمتکاران خانه مونت کریستو استرالیا بوده که به دلیل آنکه متوجه روابط نامشروع مادرش با آقای کراولی شده، دچار اختلالات روانی شد. به همین دلیل او را به زنجیر کشیده و در کلبه خانه مونت کریستو استرالیا محبوس کرده اند. این حبس که مدت سی سال به طول کشید، هارولد استیل را تبدیل به موجودی کرد که همچون یک هیولا فریاد می کشید و باعث ترس و وحشت اهالی می شد. آنطور که قدیمی ها می گویند بچه ها به دلیل کنجکاوی به داخل این کلبه ترسناک سرک می کشیدند و این اتفاقات هارولد استیل را روانی تر می کرد. به دنبال این جریانات هارولد صداهایی از خود ایجاد نموده که سایرین را می ترساند.

روایت های دیگران از خانه ترسناک مونت کریستو

یکی دیگر از ساکنان منزل ترسناک مونت کریستو، خانم الیو بوده که در حدود نیم قرن ساکن این خانه مخوف بود و به جد معتقد است که بارها حضور ساکنان این خانه را حس کرده است. خانم الیو می گوید که بارها در تنهایی کسی او را به نام صدا زده و گاهی هم دستی را بر شانه خود احساس کرده است. لارنس، پسر صاحبان کنونی خانه مونت کریستو استرالیا که کودکیش در این منزل ترسناک و وحشت آور سپری شده، می گوید اتفاقاتی در این منزل رخ می دهد که شرح منطقی و علمی درباره آن ها وجود ندارد. همسر لارنس که سوفیا نام دارد بعد از مدتی زندگی در این خانه به این نتیجه رسیده که در زندگی پیشین خود یکی از خدمتکاران خانه وحشت آور مونت کریستو استرالیا بوده و دفعات متعددی روح خدمه سابق این مکان خوف انگیز را دیده و حتی روح خانم کراولی را هم احساس کرده است. البته این همه ماجرا نیست. خانواده رایان مدعی هستند که تصاویری ثبت شده از اتفاقات خانه ترسناک مونت کریستو استرالیا دارند، تصاویری از دستی که برای هیچکس نیست یا کالسکه ای سرگردان و یا حتی شبحی از یک خدمتکار. اما شاید مهمترین روایت، داستان هایی بوده که گردشگران این خانه وحشت آور و ترسناک تعریف می نمایند. بیشتر این گردشگران قبل از ورود به خانه تمامی این حرف ها را خرافات و افسانه می دانستند و معتقد بودند همه این داستان ها بی اساس بوده و فقط برای جذب گردشگر و گردش اقتصادی ساخته شده اند، اما همین گردشگران که برای ارضای حس کنجکاوی خود یک شب را در خانه ترسناک مونت کریستو استرالیا سپری کرده اند و بعد از خروج از این مکان وحشت آور نظر دیگری داشته اند.

چگونه خانه مونت کریستو استرالیا به خانه ترس مشهور شد

خانواده رایان یعنی رج و الیو رایان (Reg & Olive Ryan) در سال 1963 میلادی خانه مونت کریستو را خریداری کردند و اقدام به بازسازی نمودند تا در آن ساکن شوند، چون خانه مونت کریستو از سال 1948 میلادی که دیگر خاندان کراولی در جهان نبودند، خالی از سکنه بوده و تنها توسط چند سرایدار اداره می شد. این خانه که توسط خانواده رایان به فروشگاه عتیقه و موزه هم تبدیل شده بود، در شوهای تلویزیونی که موضوع آن ها بر پایه ترس و وحشت بوده، مورد توجه نهاده شد و به عنوان خانه ای جن زده معرفی گردید. همین شهرت خانواده رایان را بر آن داشت که با برپایی تور ارواح در خانه مونت کریستو استرالیا، طعم وحشت را به همه علاقمندان بجشانند و از این راه برای خود در آمدی هم حاصل نمایند.

سخن آخر

خانه تسخیر شده مونت کریستو، به اعتقاد اهالی و گردشگرانی که پا به آن گذاشته اند، در تسخیر ارواح مالکان است. اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که این موضوع را خرافه ای بیش نمی دانید، بهتر است همراه تور ارواح، یک شب را در خانه سپری کنید و با شمع به گردشی دو ساعته در آن بپردازید. ممکن است نظر شما هم همانند بسیاری از گردشگران تغییر کند.

منبع: همگردی
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 221

به "خانه تسخیر شده استرالیا، مکانی فراتر از وحشت و ترس" امتیاز دهید

1 کاربر به "خانه تسخیر شده استرالیا، مکانی فراتر از وحشت و ترس" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه تسخیر شده استرالیا، مکانی فراتر از وحشت و ترس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید