تکذیب ادعای مطرح شده درباره بیمارستان خدادوست در برنامه عصر نو

به گزارش چاپار بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران-رییس بیمارستان دکتر خدادوست شیراز ادعای بینا شدن چشم با جراحی سلول های بنیادین در این بیمارستان را تکذیب کرد

تکذیب ادعای مطرح شده درباره بیمارستان خدادوست در برنامه عصر نو

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، رئیس بیمارستان چشم پزشکی دکتر خدادوست شیراز در بیانیه ای ادعای مطرح شده در برنامه عصر نو را تکذیب کرد.

در متن بیانیه مهران محمد خدادوست رییس بیمارستان دکتر خدادوست آمده است: در مورد مصاحبه مجری برنامه عصر نو با خانم تارا صبی که در تاریخ 1400/12/27 از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است، به اطلاع می رساند که این بیمارستان هیچ گونه عمل جراحی با استفاده از سلول های بنیادین بر روی چشمان بیمار مذکور و یا هیچ بیمار دیگری انجام نداده و بدینوسیله مراتب ذکر شده به شدت تکذیب می گردد.

لازم به شرح است بیماری ایشان هیچ ارتباطی با موضوع اعلام شده در برنامه فوق الذکر نداشته و پرونده پزشکی فرد مزبور به صورت شفاف موجود است .

اخیرا یکی از مهمانان برنامه عصر نو ، ادعایی مبنی بر درمان بیماری چشمی آر.پی با روشی خاص در بیمارستان خدادوست مطرح نموده بود که با واکنش بعضی از پزشکان، موسسات خیریه و بعلاوه خانواده و بیماران مبتلا به آر.پی روبرو شد.

گفته می گردد پس از پخش این برنامه ، تعداد زیادی از بیماران با مسائل مشابه با بیمارستان خدادوست تماس گرفته و درخواست انجام عمل جراحی مذکور را داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 25149

به "تکذیب ادعای مطرح شده درباره بیمارستان خدادوست در برنامه عصر نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب ادعای مطرح شده درباره بیمارستان خدادوست در برنامه عصر نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید