تور ارزان فیلیپین: تپه های شکلاتی جاذبه زیبای کشور فیلیپین

به گزارش چاپار بلاگ، شاید یکی از عجیب ترین و شگفت انگیزترین جاذبه هایی که می توانید در فیلیپین مشاهده کنید تپه های شکلاتی آن است این منظره بکر و ویژه در یکی از جزایر کوچک واقع شده است در منطقه ای دور افتاده با جاذبه های شگفت انگیز و ویژه که می تواند از سوی گردشگران زیادی مورد توجه باشد. با سفر به جزیره بوهول که در یکی از منطقه ها فیلیپین واقع شده است می توانید منظره ها بسیار زیبایی را مشاهده کنید این منظره فوق العاده از دید خیلی از گردشگران غافل مانده است و شاید کمتر کسی این جاذبه ویژه و شگفت انگیز را می شناسد جاذبه های منحصر به فردی که این منظره ها به خود اختصاص داده است می تواند از سوی گردشگران و علاقه مندان زیادی مورد توجه باشد. اولین کسانی که منظره ها این تپه را مشاهده می نمایند لذت زیادی از تماشا این منظره ها خواهند برد یکی از ویژگی های منحصر به فرد این تپه ها این است که در فصل های مختلفی از سال دارای منظره ها گوناگونی است و همین امر موجب شده است تا منظرههای متنوعی از آن را مشاهده کنید و در ادامه این بخش نیز می توانید با شگفتی های بیشتری از این منطقه پر جاذبه آشنا شوید.

تور ارزان فیلیپین: تپه های شکلاتی جاذبه زیبای کشور فیلیپین

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور ارزان فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

تپه های شکلاتی فیلیپین:

به طور کلی تعیین نیست که در این منطقه چندین تپه وجود دارد اما طبق تخمین هایی که بر اساس مساحت این منطقه زده شده است می توان گفت که حدود 1268 تپه در این منطقه دیده می گردد بزرگ ترین این تپه ها 120 متر ارتفاع دارند این تیپه های مخروطی شکل که می بینید بسیار شبیه یکدیگر هستند بیشتر تپه هایی که در این منطقه می بینید میانگین 30 تا 50 متر ارتفاع دارند پراکندگی اینگونه از تپه ها در منطقه های از کشور فیلیپین 50 کیلومتر مربع است این منطقه با وجود منظره ها تماشای و ویژه ای که دارد می تواند بسیار مورد توجه باشد.

جالب است بدانید که محلی های این منطقه افسانه های متعددی از این تپه ها بیان می نمایند بسیاری از این افسانه ها دست به دست نقل می شوند و تا به امروز نیز حفظ شده اند یکی دیگر از ویژگی های مجذوب کننده این تپه ها این است که هیچ کس نمی داند علت شکل گیری این تپه ها چه بوده است و چگونه ایجاد شده است به همین دلیل است که همیشه افسانه های گوناگونی از آن به گوش می رسد. در بعضی از افسانه ها عنوان شده است که در این منطقه دو غول به نبرد و مبارزه با یکدیگر پرداخته است در این مبارزه با پرتاب سنگ ها به یکدیگر این تپه ها ایجاد نموده اند آن ها بعد از نبرد و خستگی این محل را ترک نموده اند و این سنگ های تپه ای را برجای گذاشت اند.

پیشینه زمین شناسی:

تپه های شکلاتی فیلیپین دارای پیشینه زمین شناسی بالایی هستند به قدری که هنوز اطلاعات دقیقی از نحوه پیدایش این تپه ها وجود ندارد نظریه های زمین شناسی که درباره این تپه ها ارائه می شوند نیز نطریه های متفاوتی هستند تپه هایی که می بینید در اثر رسوبات مرجانی ایجاد شده اند طبق بعضی از نطریه ها نیز علت ایجاد اینگونه از تپه ها فرسایش هایی است که به وسیله بادهای شدید ایجاد شده اند تجربه هایی که با تماشا این تپه ها برای شما ایجاد می گردد تجربه های بسیار منحصر به فردی خواهد بود. هیجان و شگفتی که در سفر به این منطقه تجربه خواهید کرد بی شک شما را شگفت زده می نماید.

چه فصل های به این منطقه سفر کنید؟

شما می توانید در فصل های مختلفی از سال تجربیات ویژه ای از این منطقه داشته باشید در فصل هایی از سال که زمین خشک است چمن هایی را روی این تپه های شکلاتی مشاهده می کنید که تصور آن برای خیلی ها دل انگیز است. رنگ قهوه ای این تپه ها بسیار حیرت انگیز است و زیبایی این منطقه را دو چندان نموده است روی این تپه هیچ گونه درخت یا بوته ای مشاهده نمی کنید در هر زمانی از سال تجربه سفر به این منطقه لذت بخش و حیرت انگیز است به ویژه در ماه های بارانی سال که زیبایی های ویژه ای در آن دیده می گردد.

برای آشنایی با تماشای های فیلیپین می توانید به لینک مراجعه کنید معرفی برترین مکان های تماشای فیلیپین در این بخش می تواند اطلاعات گردشگری مهمی را درباره این منطقه در اختیار شما قرار دهد و ویژه علاقه مندان زیادی است.

شما گردشگران در بازدید از جاذبه های این منطقه می توانید عکس های بسیار زیبایی را ثبت کنید بالا رفتن از این تپه ها و نظاره کردن چشم اندازهای آن نیز خالی از لطف نیست و شما با تماشای زیبایی های آن می توانید یکی دیگر از منطقه ها زیبای فیلیپین را به خاطر بسپارید این منطقه به علت آب و هوای بارانی خود اغلب گرم و مرطوب است بنابراین توصیه می کنیم تا فصل های خنک تر سال را برای سفر به این منطقه انتخاب کنید.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 12 مرداد 1401 بروزرسانی: 12 مرداد 1401 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 27830

به "تور ارزان فیلیپین: تپه های شکلاتی جاذبه زیبای کشور فیلیپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فیلیپین: تپه های شکلاتی جاذبه زیبای کشور فیلیپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید