تور اکسپوی 2020 دبی را از دست ندهید

به گزارش چاپار بلاگ، اکسپوی دبی پس از یک سال تاخیر، از 28 مهرماه در حاشیه جنوبی خلیج فارس با حضور 192 کشور از جمله ایران برگزار می گردد.

تور اکسپوی 2020 دبی را از دست ندهید

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش خبرنگاران، اکسپوی دبی یکی از طولانی ترین نمایشگاه های فناوری، صنعتی، تجاری، گردشگری دنیا به تعداد می رود و تا 21 فروردین سال 1401 - 31 مارس 2022 - ادامه خواهد داشت. طولانی بودن این نمایشگاه به مشتاقان بازدید از اکسپو به خصوص ایرانی ها این فرصت را می دهد که برای اخذ ویزا و انجام مقدمات لازم زمان کافی داشته باشند.

اکسپو یک نمایشگاه و به بیان دقیق تر عظیم ترین نمایشگاه فناوری محور در دنیا است که هر 5 سال یک بار برگزار می گردد با این حال فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری و علاقه مندان این حوزه تنها کسانی نیستند که می توانند از این نمایشگاه منتفع شوند چرا که اکسپو رویدادی با جنبه های مختلف است و تجار، تولیدنمایندگان و اهالی گردشگری هم می توانند با حضور در این نمایشگاه به علایق و هر آنچه در پی آن هستند، دست یابند.

هر دوره اکسپو بر یک موضوع محوری متمرکز است که از آن به اسم تِم اصلی آن نمایشگاه یاد می گردد. تِم اصلی اکسپو 2020 دبی همارتباط فکر ها، خلق آینده انتخاب شده است. در واقع گردانندگان اکسپو با انتخاب این شعار بر اهمیت ایده ها و پرورش آنها با در ارتباط قرار دادن انسان ها و فکر ها تاکید نموده اند. در هر اکسپو از ایده ها و دستاوردهای تازه ای در حوزه دانش و تکنولوژی رونمایی می گردد و اهالی زیست بوم فناوری بی صبرانه در انتظار اکسپو سال جاری هستند تا شاهد رونمایی از ایده های خلاقانه و محصولات مبتنی بر دانش نوین باشند.

متولیان اکسپو قول برگرازی نمایشگاهی با حداکثر ایمنی در برابر کرونا را داده اند و ناگفته پیداست که برگزار کردن رویدادی به عظمت اکسپو با میلیون ها بازدید نماینده و هزاران مشارکت نماینده و غرفه دار، آن هم در شرایط کرونایی نیازمند برنامه ریزی های خاص است. از جمله تمهیدات در نظر گرفته شده برای حفظ سلامت بازدیدنمایندگان و به حداقل رساندن ریسک ابتلای آنها به کرونا، انجام تست های فوری و تست های دقیق تر پی سی آر ، پوشیدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و تشویق بازدیدنمایندگان به تزریق واکسن است. البته برگزارنمایندگان این رویداد می گویند هنوزتصمیمی به الزامی کردن واکسیناسیون برای بازدیدنمایندگان شرکت در اکسپو 2020 اتخاذ نشده اما شاید این الزام هم تا زمان برگزاری این رویداد به مقررات این رویداد افزوده گردد.

پیشنهاد می گردد برای حضور در اکسپو و اخذ ویزای کشور امارات از خدمات آژانس ای مسافرتی معتبر بهره ببرید. آژانس های رز آبی، ره بال آسمان، قصران گشت، آفتاب کلوت، بیسان گشت و راستا سبز به مشتاقان حضور در اکسپو خدمات ارایه می دهند.

راستا سبز

دفتر خدمات مسافرتی راستا سبز با سابقه دیرینه در برگزاری تورهای نمایشگاهی دبی در نظر دارد به عزیزانی که تمایل به حضور در اکسپو دبی دارند، خدماتی از قبیل بلیط رفت و برگشت هواپیما، ویزای امارات و رزرو هتل را با برترین قیمت ارایه کند.

بیسان گشت

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری بیسان گشت در شهرهای استانبول ، باکو و دبی کارگزاری های فعال دارد و تورهای تفریحی، نمایشگاهی و سفرهای کاری را به برترین شکل پوشش می دهد. این آژانس برای اکسپو دبی هم برنامه ها و خدمات ویژه ای را طراحی نموده است.

آفتاب کلوت

علاقمندان به حضور در اکسپو می توانند تور کامل دبی را در مدت اکسپو از آژانس آفتاب کلوت دریافت نمایند. این خدمات شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و ویزا است. آفتاب کلوت بعلاوه به صورت تخصصی در حوزه تورهای ورودی هم فعالیت می نماید.

قصران گشت

قصران گشت در طول سال ها فعالیت خود، با هدف جلب رضایت مشتریان با ارائه عالی ترین خدمات اقدام به برگزاری و اجرای مستقیم تور دبی و اخذ ویزای دبی نموده است. در حال حاضر، به وسیله سفارت امارات در تهران، محدودیت های ویزای دبی رفع شده و صدور ویزا برای گردشگران ایرانی مانند گذشته انجام می گردد.

ره بال آسمان

ره بال آسمان یکی از معتبرترین مجموعه های گردشگری است که با ارائه خدمات خرید انواع بلیط هواپیما داخلی و خارجی، بلیط اتوبوس، قطار، رزرو هتل و اقامتگاه همراه مسافران است تا سفری خوش را تجربه نمایند. بیمه مسافرتی خدمتی دیگر است که مسافران می توانند بعد از رزرو بلیط پرواز خارجی، تنها با چند کلیک روی سایت این آژانس تهیه نمایند.

رز آبی

رز آبی با سابقه طولانی در برگزاری تورهای لوکس خارجی، آمادگی دارد خدمات بلیط هواپیما، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، ویزای تجاری، بلیط ورود به اکسپو و گشت شهری را به علاقمندان حضور در این رویداد ارائه دهد.

منبع: همگردی
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 17570

به "تور اکسپوی 2020 دبی را از دست ندهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اکسپوی 2020 دبی را از دست ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید