توئیتر به دلیل نقص فنی در سرویس پیغام صوتی عذرخواهی کرد

به گزارش چاپار بلاگ، توئیتر از کاربران این شبکه اجتماعی به دلیل نقص دسترسی به سرویس پیغام صوتی عذرخواهی کرد.

توئیتر به دلیل نقص فنی در سرویس پیغام صوتی عذرخواهی کرد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، با وجود اینکه هنوز چند روزی بیشتر از معرفی قابلیت پیغام صوتی در توئیتر نمی گذرد، این سرویس جدید دچار مشکل شده و کاربران برای دسترسی به پیغام های صوتی با مسائلی روبه رو هستند.

سرویس پیغام صوتی در توئیتر این امکان را برای کاربران این شبکه اجتماعی مهیا می سازد که توئیت ها را با صدای خود تنظیم و ارسال نمایند. پس از معرفی این سرویس صحبت های زیادی در مورد آن مطرح شد. عده ای از کاربران قابلیت توئیت با پیغام صوتی را بسیار کاربردی دانسته و بعضی دیگر آن را سبب کاهش امنیت این شبکه اجتماعی عنوان کردند.

یکی از نگرانی هایی که در مورد پیغام های صوتی در توئیتر مطرح شده است، امکان کپی برداری از صدای کاربران است. یعنی همان اتفاقی که در شبکه اجتماعی فیسبوک افتاد و انتقادهای زیادی را متوجه مدیران آن ساخت. البته یکی از مدیران ارشد توئیتر چنین اتهامی را رد کرد و گفت: گروه پشتیبانی توئیتر تمامی مسائل امنیتی را در نظر گرفته و به زودی مسائل فنی سرویس پیغام صوتی رفع خواهد شد.

اکنون مشکل اصلی قابلیت پیغام صوتی توئیتر این است که بعضی از کاربران به خدمات این سرویس دسترسی ندارند و بعضی دیگر می توانند حتی پیغام های صوتی کاربران دیگر را نیز گوش بدهند. کارشناسان فناوری معتقدند توئیتر در ارائه سرویس پیغام صوتی به همه نکات توجه نکرده و امنیت کاربران را به خطر انداخته است. حالا باید منتظر ماند و دید توئیتر چگونه می خواهد اعتماد کاربران را به قابلیت پیغام صوتی در این شبکه اجتماعی جلب کند؟

4144/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 7100

به "توئیتر به دلیل نقص فنی در سرویس پیغام صوتی عذرخواهی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیتر به دلیل نقص فنی در سرویس پیغام صوتی عذرخواهی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید