(تصاویر) افشای اولین تصاویر از Galaxy Z Fold3

به گزارش چاپار بلاگ، مدتهاست که گزارش های متعددی در مورد جدیدترین گوشی های تاشو سامسونگ، نشان می دهد که این غول فناوری میخواهد تا سرانجام سال میلادی جاری این دو پرچمدار را روانه بازار ها کند. همین امر سبب شد تا شایعات بسیاری در مورد این دو گوشی هوشمند منتشر گردد که آخرین آن ها، افشای اولین تصاویر از مدل Galaxy Z Fold3 است که اگرچه این تصاویر وضوع قابل توجهی ندارند، اما می تواند ما را با بعضی از جزئیات این گوشی پرچمدار آشنا سازد.

(تصاویر) افشای اولین تصاویر از Galaxy Z Fold3

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبسایت فناوری gizmochina، کمپانی سامسونگ الکترونیکس، پس از عرضه اولین سری گوشی تاشو Galaxy Fold، گوشی Galaxy Z Fold 2 را به عنوان دومین سری از این محصول روانه بازار کرد که با توجه به مشخصات بهتر، نمایشگر بدون بریدگی و صفحه جلد بزرگتر، مدلی کاملاً ارتقا یافته نسبت به مدل اولیه به شمار می رفت. حالا و پس از عرضه Galaxy Z Fold 2، تصاویری از مدل بعدی این سری یعنی Galaxy Z Fold3 به بیرون درز نموده است که نشان می دهد این مدل جدید، بازهم با تغییراتی عمده نسبت به Galaxy Z Fold 2 به بازار خواهد آمد.

به گزارش خبرنگاران، اگرچه این تصاویر جدید افشا شده از Galaxy Z Fol3 وضوح چندانی ندارد، با این همه ما می توانیم با اطمینان تشخیص دهیم که طراحی ماژول دوربین عقب این گوشی متفاوت از ماژول دوربین Contour Cut است که در سری Galaxy S21 یافت می گردد. این تصاویر تأکید می نماید که این ماژول، از یک جزیره دوربین عمودی بهره می برد که دارای سه دوربین و یک فلاش LED است. گزارش های متعدد قبلی ادعا نموده بودند که Galaxy Z Fold3 از قلم S Pen پشتیبانی می نماید و حالا این اطلاعات جدید نشان می دهد که کاربران Z Fold3 قادر به نوشتن یادداشت با استفاده از قلم S هنگام مکالمه ویدیویی هستند.

در حالی که گزارش ها ادعا نموده اند که تلفن تاشو دارای یک مکان اختصاصی برای قرار دادن S Pen است، اما هنوز این موضوع تأیید نشده است که این قلم به طور جداگانه فروخته می گردد یا در داخل جعبه دستگاه قرار داده می گردد. به گزارش خبرنگاران، به نظر نمی رسد که قلم S Pen نگرانی از بابت آسیب زدن به صفحه نمایش ایجاد کند چراکه سامسونگ احتمالاً راه حلی برای قرار دادن قلم بر روی دستگاه یافته است، بدون اینکه آسیبی به صفحه نمایش بزند.

انتظار می رود که Galaxy Z Fold3 به عنوان اولین گوشی تاشو با دوربین زیر نمایشگر وارد بازار گردد. این بدان معناست که دوربین سلفی با صفحه نمایشگر گوشی یکی می گردد و نیازی به قرار دادن آن در یک حفره نیست. این قابلیت به Z Fold3 اجازه می دهد نسبت صفحه نمایش به بدنه بیشتری در مقایسه با مدل های قبلی ارائه دهد. همچنین انتظار می رود Galaxy Z Fold3 در قسمت خارجی با محافظ Gorilla Glass Victus همراه باشد.

البته نباید فراموش کرد که اضافه شدن ویژگی های جدیدی مانند دوربین سالفی روی صفحه نمایش و قلم S Pen ممکن است منجر به عرضه Galaxy Z Fold3 با برچسب قیمت گران گردد. سامسونگ هنوز تاریخ رونمایی رسمی Z Fold3 را اعلام ننموده است، اما شایعات زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه این شرکت نسل سوم گوشی های تاشو خود و همچنین گوشی تاشوی Galaxy Z Flip3 را در ماه جولای معرفی خواهد نمود.

اولین تصاویر افشا شده از Galaxy Z Flip3

منبع: فرارو
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 16036

به "(تصاویر) افشای اولین تصاویر از Galaxy Z Fold3" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) افشای اولین تصاویر از Galaxy Z Fold3"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید