تشریح آخرین شرایط پرونده مطالبات کالدرون و دستیارانش در دادگاه CAS، پرونده اینیگو از دادگاه CAS خارج شد

به گزارش چاپار بلاگ، مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین شرایط پرونده مطالبات کالدرون و دستیارانش در دادگاه CAS توضیحاتی ارائه کرد.

تشریح آخرین شرایط پرونده مطالبات کالدرون و دستیارانش در دادگاه CAS، پرونده اینیگو از دادگاه CAS خارج شد

به گزارش خبرنگاران، امیرعلی حسینی در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین شرایط پفراینده گابریل کالدرون و دستیارانش گفت: تصمیم باشگاه بر این قرار است که پفراینده اینیگو (دستیار کالدرون) را با توجه به مطالبه ای که دارد از چرخه رسیدگی در دادگاه داوری ورزش خارج سازیم. به این ترتیب اقدامات برای رسیدگی به استیناف خواهی در CAS در خصوص پفراینده های آقایان کالدرون و خوآکین دنبال می گردد.

وی درباره فرایند اقدام های صورت گرفته، ادامه داد: لوایح باشگاه پرسپولیس در خصوص کالدرون و دو دستیار ایشان توسط بخش بین الملل و حقوقی باشگاه، تنظیم و در تاریخ 22 مرداد با رعایت موازین، ارسال شد که در نهایت بدون وارد شدن ایراد شکلی، از سوی دادگاه داوری ورزش پذیرفته و ثبت شد.

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: در مرحله بعدی باید برای پفراینده ها داور انتخاب می شد. در نهایت از طرف دادگاه داوری ورزش اعلام شد که در صورت موافقت طرفین با توجه به تشابه پفراینده ها، هر سه مورد توسط یک داور آنالیز گردد که مورد موافقت ما و آقای کالدرون و دستیاران ایشان بود. به این ترتیب، پس از واریز هزینه از سوی باشگاه پرسپولیس، رئیس دایره استیناف دادگاه داوری ورزش، داور پفراینده را معرفی کرد که از سوی هیچ کدام از طرفین ایرادی به وی وارد نشد. داور مشخص شده نیز، با پر کردن فرم ها، پفراینده ها را پذیرفت. البته در مرحله واریز هزینه های دادرسی، بنا بر تصمیم باشگاه قرار شد مطالبه حدود 70 هزار دلاری آقای اینیگو با توجه به میزان آن و همچنین اسناد اقتصادی باشگاه، خارج از فرایند CAS پرداخت گردد. به این ترتیب برای دو مورد دیگر هزینه ها پرداخت شد تا پفراینده مذکور از دستور کار خارج گردد. بر این اساس وکیل آقای اینیگو روز 22 مهر، نامه ای را ارسال کرد و خواستار آن شد که مطالبات موکلش تا 22 آبان پرداخت گردد و شماره حسابی را هم در این نامه خاطرنشان کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 10388

به "تشریح آخرین شرایط پرونده مطالبات کالدرون و دستیارانش در دادگاه CAS، پرونده اینیگو از دادگاه CAS خارج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح آخرین شرایط پرونده مطالبات کالدرون و دستیارانش در دادگاه CAS، پرونده اینیگو از دادگاه CAS خارج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید