طراحی لوگو: ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد؛ مزد آرمان!

به گزارش چاپار بلاگ، خبرنگاران: استقلال، تیم صدرنشین رقابت های لیگ برتر، امروز از ساعت 18 در استادیوم آزادی به مصاف فولاد می رود تا بعد از تقابل سپاهان - پرسپولیس در همین هفته، دومین بازی حساس امروز را برگزار کند. استقلال پیش از این بازی با 25 امتیاز صدرنشین است و فولاد در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفته است.

طراحی لوگو: ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد؛ مزد آرمان!

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، استقلال این روز ها تیم کاملی نشان داده است؛ همان قدر که درخط دفاعی مستحکم است و گل نمی خورد، در خط حمله هم فرمول را پیدا نموده و چندین بازی است که پیروز به گلزنی می گردد. آخرین ملاقات استقلال در لیگ برتر برابر پدیده بود که این تیم پیروز شد با 3 گل از سد رقیب عبور کند. نکته قابل توجه در آن بازی گلزنی رودی ژستد مهاجم خارجی استقلال و البته گلزنی آرمان رمضانی بود. آرمان که در جام حذفی هم برای استقلال گل زده بود در ملاقات برابر پدیده در ترکیب اصلی نهاده شد و مجددا پیروز به گلزنی شد.

حال از آنجا که استقلال کلین شیت نموده پس بعید است که فرهاد مجیدی به ترکیب خط دروازه و دفاعی تیمش برای بازی با فولاد دست بزند. از طرفی، آرمان رمضانی هم همچنان مزد گلزنی هایش را از فرهاد مجیدی خواهد گرفت و به نظر می رسد در ترکیب اصلی تیم برابر فولاد به میدان برود. تنها دغدغه فرهاد مجیدی، سرماخوردگی کوین یامگا است. او البته روز گذشته به تمرینات برگشته و حالا با توجه به مصدومیت وریا غفوری، فرهاد باید انتخاب کند که این بازیکن خارجی در ترکیب اصلی قرار بگیرد یا خیر.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد:

سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، عارف آغاسی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، زبیر نیک نفس، امیرحسین حسین زاده، رودی ژستد و آرمان رمضانی.

منبع: فرارو
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 20839

به "طراحی لوگو: ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد؛ مزد آرمان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی لوگو: ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد؛ مزد آرمان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید