بُسحاق: حضور ملی پوشان در لیگ، انگیزه بازیکنان جوان را بیشتر می کند، سطح رقابت های لیگ بالاتر رفته است

به گزارش چاپار بلاگ، مربی تیم ملی تکواندو گفت: مسابقات این هفته لیگ نسبت به هفته های گذشته بهتر شده و سطح کیفی رقابت ها بالاتر رفته است.

بُسحاق: حضور ملی پوشان در لیگ، انگیزه بازیکنان جوان را بیشتر می کند، سطح رقابت های لیگ بالاتر رفته است

علی محمد بُسحاق مربی تیم ملی تکواندو در گفت و گو با ، گفت: من و عسگری به عنوان اعضای کادرفنی تیم ملی وظیفه خودمان می دانیم که مسابقات لیگ را از نزدیک ببینیم. مسابقات این هفته نسبت به هفته های گذشته بهتر شده و سطح کیفی رقابت ها بالاتر رفته است. تمامی بازیکنان را رصد می کنیم و بازیکنان جوانتر باانگیزه تر کار می کنند و این می تواند اتفاق خوبی برای تکواندوی ما باشد.

بُسحاق درباره انتقاداتی که نسبت به کیفیت هوگو ها و داوری مطرح می شود مطرح نمود: هوگوهای ما با هوگو های کی پی و دِیدو تفاوت زیادی دارد و اشکلات آن باید رفع شود، اما در بحث داوری مسلما داوران مانند هم نیستند و در یک سطح قرار ندارند و در بازی های امروز هم داوران اشتباهاتی داشتند.

مربی تیم ملی درباره حضور ملی پوشان در لیگ تکواندو شرح داد: حضور بازیکنان ملی پوش در لیگ باعث می شود بازیکنان جوانتر برای اثبات خودشان هم شده، باانگیزه تر کار کنند. از این هفته فرزان عاشورزاده در لیگ حضور دارد و پس از مسابقات گرندپری بازیکنان تیم ملی هم به تیم های خود می پیوندد و در بازی های لیگ شرکت می کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 1279

به "بُسحاق: حضور ملی پوشان در لیگ، انگیزه بازیکنان جوان را بیشتر می کند، سطح رقابت های لیگ بالاتر رفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بُسحاق: حضور ملی پوشان در لیگ، انگیزه بازیکنان جوان را بیشتر می کند، سطح رقابت های لیگ بالاتر رفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید