برنامه دانشگاه تهران برای دانشگاهی بدون دخانیات

به گزارش چاپار بلاگ، نشست معاونین دانشجویی دانشکده ها و پردیس های دانشگاه تهران برگزار و در این نشست در مورد داشتن دانشگاه بدون دخانیات برنامه ریزی شد.

برنامه دانشگاه تهران برای دانشگاهی بدون دخانیات

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات میزان تمکن مالی برای ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، نشست معاونین دانشجویی دانشکده ها و پردیس های دانشگاه تهران، 24 دی 1398 در پردیس علوم دانشگاه تهران برگزار گردید.

در این نشست که با حضور سعید حبیبا، معاون دانشجویی دانشگاه، مدیران حوزه معاونت دانشجویی و معاونین دانشجویی دانشکده ها و پردیس های دانشگاه تهران، به میزبانی پردیس علوم برگزار گردید، موضوعات مختلف از جمله آنالیز شرایط پیمانکاران تغذیه، آنالیز شرایط مشاوره دانشگاه تهران با سرفصل نشاط اجتماعی و دانشگاه بدون دخانیات، آنالیز شرایط خوابگاه ها بحث و گفتگو صورت گرفت.

دانشگاه تهران، دانشگاه بدون دخانیات

در سرانجام معاون دانشجویی دانشگاه تهران از معاونین دانشجویی دانشکده ها و پردیس ها خواست نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در مورد دانشگاه بدون دخانیات و همچنین برنامه های عملی برای ایجاد فضای با نشاط در دانشگاه، جهت آنالیز و تصویب در شورای سیاستگذاری دانشگاه بدون دخانیات ارائه نمایند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 1934

به "برنامه دانشگاه تهران برای دانشگاهی بدون دخانیات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه دانشگاه تهران برای دانشگاهی بدون دخانیات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید