بازی آسانی برابر نساجی نداریم، با تمام توان برای پیروزی می جنگیم

به گزارش چاپار بلاگ، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس به نشست خبری پیش از بازی مقابل نساجی نرسید.

بازی آسانی برابر نساجی نداریم، با تمام توان برای پیروزی می جنگیم

سرمربی پرسپولیس در این خصوص افزود: لازم می دانم از همه اصحاب رسانه بابت اینکه حضوری نمی توانم مصاحبه کنم عذر خواهی می کنم؛ هر چند که اگر هم حضور داشتم به خاطر مسائل پیش آمده و بنا به خواسته باشگاه امکان صحبت مقابل دوربین های تلوزیون را نداشتم. می دانیم که فردا مقابل یک تیم خوب و با برنامه بازی داریم. آنها فوتبال زیبا و خوبی را به نمایش می گذارند. باید به آقای فکری و همکارانش تبریک بگویم چرا که نساجی فوتبال خیلی خوبی ارائه می دهد. بازی مقابل نساجی بازی راحتی برای ما نخواهد بود اما ما پرسپولیس هستیم و مقابل هر تیمی برای دریافت سه امتیاز وارد زمین خواهیم شد.

سرمربی پرسپولیس شرح داد: درست است که ماقهرمان شدیم اما فردا با تمام وجود بازی خواهیم کرد.دوست دارم هوادار ما از بازی بچه های تیم لذت ببرند؛ هر چند آنها در ورزشگاه حضور فیزیکی ندارند اما ما آنها را در قلب خودمان حس می کنیم.

گل محمدی افزود: از اینکه برای سومین بار در فصل جاری باید در این شهر و ورزشگاه شهید وطنی حضور پیدا کنم واقعا خوشحالم. من خاطرات خوبی با این شهر و مردم آن دارم و هرگز این خاطرات را فراموش نخواهم کرد. با افتخار می گویم که من زمانی مربی این باشگاه بودم. برای مردم و تیم نساجی آرزوی موفقیت دارم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 8067

به "بازی آسانی برابر نساجی نداریم، با تمام توان برای پیروزی می جنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی آسانی برابر نساجی نداریم، با تمام توان برای پیروزی می جنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید