این یوپی اس های ماژولار می توانند برقی مصرفی کل یک خانه را تامین نمایند و خیلی ساده با یک گوشی موبایل مدیریت شوند

به گزارش چاپار بلاگ، جدیدترین ایستگاه های انرژی شرکت Bluetti به گونه ای طراحی شدند تا به آرامی مصرف برق مورد احتیاج کل خانه را تامین کنید و در زمان قطعی برق سراسری، فقط نگران روشن نگه داشتن وسایل ضروری نباشید.

این یوپی اس های ماژولار می توانند برقی مصرفی کل یک خانه را تامین نمایند و خیلی ساده با یک گوشی موبایل مدیریت شوند

در ماه اخیر، دو مدل یوپی اس تازه این شرکت به نام های AC200MAX و AC300 با پیشرفت های قابل توجهی نسبت به نسخه های اولیه، روانه بازار شدند. بیشترین تمرکز شرکت Bluetti در ساخت این ایستگاه های برق، قابلیت ماژولار بودن سیستم برق آن ها است.

شما با تقسیم وزن می توانید به راحتی یک یوپی اس بسازید که قابلیت حمل و جابه جایی از یک نقطه به نقطه دیگر را داشته باشد و فقط در یک اتاق یا خانه استفاده نگردد.

این یوپی اس های ماژولار به گونه ای طراحی شدند که می توانید از یک مدل پایه مانند AC200MAX آغاز کنید که 2 هزار وات توان مصرفی برق را تامین می نماید و دارای باتری داخلی 2048 وات ساعتی است. بعد، در صورت احتیاج به تامین برق بیشتر، بسته های نظیر B230 با ظرفیت 2048 وات ساعت یا B300 با ظرفیت 3072 وات ساعت را به ایستگاه اولیه اضافه کنید تا به یک سیستم برق رسانی 8192 وات ساعت برسید.

اگر احتیاج به یوپی اس قدرتمندتری هستید؛ می توانید از مدل بسیار قدرتمندی مانند AC300 بهره ببرید که توان خروجی 3 هزار وات داشته و اگرچه باتری داخلی ندارد ولی می توانید چهار باتری Bluetti B300 به آن اضافه کنید تا به ظرفیت 12288 وات ساعت برسد.

حتی با یاری Fusion Box Pro می توانید ایستگاه AC300 دوم را هم به ایستگاه اول اضافه کنید تا ظرفیت شما به 24576 وات ساعت و خروجی 6 هزار وات برسد. به همین صورت، می توانید سیستم های برق پشتیبان را افزایش دهید تا برق 240 وات مورد احتیاج هر دستگاهی در خانه تامین گردد.

البته، باید بتوانید این یوپی اس های قدرتمند را در زمان معقولی دوباره شارژ و برای استفاده آماده کنید. سیستم AC300 علاوه بر روش های شارژ معمول مانند اتصال به پریز برق یا ژنراتور، از شارژ در ایستگاه های EV، نیروگاه های توربین بادی، پنل های خورشیدی و حتی سیستم های سقف خورشیدی پشتیبانی می نماید. با تعداد مناسبی پنل خورشیدی در یک روز آفتابی، می توانید خانه خود را کاملا از یک شبکه برق معمولی مستقل کنید.

این یوپی اس ها از انواع درگاه ها و اتصالات بهره می برند تا مطمئن شوید هر دستگاه و وسیله ای که فکرش را می کنید؛ خواه برق AC یا DC را شارژ می نمایند. به طور مثال، شامل یک درگاه NEMA TT-30 برای تغذیه RV شما، حداکثر 6 خروجی AC استاندارد، اتصالات USB-A و USB-C و دو پد شارژ سریع Qi هستند.

بسته های باتری ماژولار جداگانه B230 و B300 شرکت Bluetti هم برای فراهم کردن بالاترین انعطاف پذیری و داشتن قابلیت های چندمنظوره، از یک درگاه USB-A با QuickCharge 3.0 برای گوشی اندرویدی شما و یک درگاه USB-C تا 100 وات USB-PD برای لپ تاپ و درگاه های سبک برای خودرو برخوردار هستند.

اپلیگیشن Bluetti روی اندروید و iOS به شما یاری می نماید به راحتی به وسیله وای فای یا بلوتوث به هر ایستگاه یوپی اس متصل شده و شرایط شارژ باتری و دستگاه ها را مشاهده کنید.

این سیستم های برق رسانی تازه از سپتامبر 2021 روانه بازار می شوند. سیستم AC300 با قیمت 2899 دلار به همراه یک باتری ماژولار BLUETTI B300 عرضه خواهد شد. قیمت واقعی این پکیج 3699 دلار است که برای پیش خرید به قیمت 2899 دلار فروخته می گردد.

سیستم BLUETTI AC200 MAX هم در پیش خرید 1699 دلار است و در بازار با قیمت 2099 دلار عرضه می گردد. سفارش این سیستم ها از هفته آخر آگوست باز شده و تحویل آن ها سه هفته بعد است.

منبع: یک پزشک
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 18072

به "این یوپی اس های ماژولار می توانند برقی مصرفی کل یک خانه را تامین نمایند و خیلی ساده با یک گوشی موبایل مدیریت شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این یوپی اس های ماژولار می توانند برقی مصرفی کل یک خانه را تامین نمایند و خیلی ساده با یک گوشی موبایل مدیریت شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید