اینترمیلان به دنبال مهاجم پاریس

به گزارش چاپار بلاگ، باشگاه اینترمیلان میخواهد برای جانشینی مارتینز، ادینسون کاوانی را به جوزپه مه آتزا آورد.

اینترمیلان به دنبال مهاجم پاریس

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، قرارداد ادینسون کاوانی به سرانجام رسیده و تابستان به طور حتم پاریس را ترک می نماید.

به نقل از اسکای ایتالیا، باشگاه اینترمیلان تمام سعی خود را می نماید که بتواند ستاره اروگوئه ای را به صورت رایگان به سن سیرو آورد.

با رفتن احتمالی لائوتارو مارتینز به باشگاه بارسلونا، کونته به یک مهاجم گلزن در خط حمله احتیاج دارد و به همین دلیل می خواهد بدون هزینه کاوانی را به سری آ بازگرداند. ادینسون کاوانی یکی از گزینه های سیمئونه نیز است. باشگاه اتلتیکومادرید از پنجره زمستانی برای خرید ستاره اروگوئه ای پا پیش گذاشته و باید دید سرنوشت وی چگونه رقم می خورد.

طبق گفته اسکای، بعضی از باشگاه های انگلیسی نیز خواستار به خدمت گیری کاوانی هستند، ولی به نظر می رسد اتلتیکومادرید و اینترمیلان اصلی ترین مشتری های کاوانی به حساب خواهند آمد.

یکی از نکات مهم برای اینترمیلان رایگان خریداری کردن کاوانی است. این مسئله باعث می گردد که مسائل مالی باشگاه که به دلیل کرونا افزایش پیدا نموده بدتر نگردد و حتی اینترمیلان بتواند برای خرید ساندرو تونالی از برشا اقدام کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 5270

به "اینترمیلان به دنبال مهاجم پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینترمیلان به دنبال مهاجم پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید