ایده هایی ناب برای پرکردن گوشه های منزل و اتاق

به گزارش چاپار بلاگ، گوشه ها و کنج های فضاهای مسکونی وکاری اعم از سالن پذیرایی، اتاق ها و حتی شاید سرویس های بهداشتی محل مناسبی برای قراردادن چیزهای مختلف ومتنوع است که گاهی اوقات به خاطر نبود ایده های خلاقانه کاملا بی فایده رها می شوند.

ایده هایی ناب برای پرکردن گوشه های منزل و اتاق

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

پر کردن گوشه های خالی اتاق با این ایده های ناب می تواند علابه بر کاربردی های کردن تمام فضاهای اطراف ما به زیبایی آن ها نیز بیفرازید.

در ادامه این مطلب و به یاری تصاویری که در ذیل می آید برای پر کردن گوشه های خالی و بدون استفاده خانه ایده هایی داریم تا در این باره به شما یاری نمایند.

اولین قدم در پرکردن گوشه های منزل

از جایگاه هایی با پشتی های بلند برای گذاشتن در گوشه های خالی خانه بهره ببرید. با قرار دادن دوجایگاه، یک میز و قالیچه ای زیبا درگوشه مورد نظر، جایگاهی مناسب برای استراحت، مطالعه یا کارهای دیگردرست کنید.

دو

با تهیه میز تحریر مناسب برای پرکردن گوشه های منزل بهره ببرید. گلدان های بزرگ و پر برگ درپشت جایگاه هم ایده های خوبی هستند.

سه

طبقه های پایه دار بویژه هرمی شکل، به خوبی در گوشه خانه جا می گیرد. استفاده از ظروف و گلدان های زیبا روی این طبقه ها هم مناسب است.

چهار

یکی از گوشه های خالی خانه را به جایگاهی برای ثبت پیغام ها تبدیل کنید. دراوری که تخته یا پانلی در بالای آن قرار گیرد می تواند این گوشه را حسابی پر کند.

پنج

بوفه و ویترین مناسب که ظروف و گلدان های تزیینی روی آن گذاشته گردد هم ایده ای مناسب برای پرکردن گوشه مورد نظر است.

شش

ازپنجره گوشه خانه هم به بهترین شکل بهره ببرید. به شرط آن که با یک کاناپه راحت، میز پیش دستی و کمد، کنار پنجره را محل آسایش و استراحت خود کنید.

هفت

دیوارهای شیشه ای بهترین گزینه برای تبدیل شدن به ناهارخوری است. با گذاشتن میز ناهار خوری در کنار دیوار شیشه ای هنگام صرف غذا از مناظر بیرون هم لذت ببرید.

هشت

شومینه های متحرک هم از گزینه های مناسب برای پر کردن گوشه های خالی به ویژه در فصل سرد زمستانند.

نه

از میزها کوچک برای استفاده دراتاق های نقلی می توانید بهره ببرید. گذاشتن این میز دراتاق خواب و قرار دادن آباژور و وسایل دیگرروی آن، دکوری مناسب است.

ده

با استفاده از یک جایگاه زیبا و با یاری آباژور پایه بلند، کتاب، میز عسلی زیبا و… برای پرکردن گوشه های منزل استفاده نموده و گوشه دنج فراهم کنید.

و حالا تصاویر مربوط به پرکردن گوشه های منزل:

برای دیدن مطالب بیشتر در خصوص معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از خبرنگاران دیدن کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 1823

به "ایده هایی ناب برای پرکردن گوشه های منزل و اتاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده هایی ناب برای پرکردن گوشه های منزل و اتاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید