انتشار کتاب زرین کوب به زبان ایتالیایی

به گزارش چاپار بلاگ، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این کتاب در قالب طرح حمایت از ترجمه آثار فارسی به دیگر زبان ها (TOP)، توسط سمیه عویشاوی (صدیقی) از زبان فارسی به ایتالیایی ترجمه و با عنوان ایتالیایی Lalba dellIslam در 160 صفحه و شمارگان هزار نسخه توسط انتشارات ایل چرکیو (Il Cerchio) ماه می سال 2020 م.(اردیبهشت ماه 1399) با قیمت 28 یورو منتشر شده است و از هفته آینده روانه بازار نشر ایتالیایی زبان می گردد.

انتشار کتاب زرین کوب به زبان ایتالیایی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

در کتاب بامداد اسلام شرایط مکه و شبه جزیره عربستان، قبل و مقارن تولد پیامبر اسلام(ص) تشریح و تاریخ اسلام پس از وفات پیامبر(ص) تا فروپاشی دولت اموی، روایت و تحلیل شده است.

مترجم این کتاب مسلمان، متولد ایتالیا، و تابع ج.ا.ایران و ایتالیا است که در مقطع کارشناسی ارشد رشته مطالعات اسلامی (ایتالیایی زبان) جامعه المصطفی العالمیه(شعبه ایتالیا) تحصیل نموده و علاوه بر تألیف مقالاتی چند در حوزه تخصصی خود (به واسطه تسلط به زبان های فارسی، انگلیسی و فرانسه و آشنایی با زبان عربی) به عنوان مدیر یا مسؤل صفحه ایتالیایی با چند پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی و به عنوان مترجم با جامعه المصطفی العالمیه و دانشگاه ادیان و مذاهب قم همکاری دارد.

انتشارات ایل چرکیو (Il Cerchio) ناشر این کتاب، یک بنگاه نشر معتبر ایتالیایی در حوزه انتشار کتاب های فلسفی و دینی است که پیش از این، در انتشار کتاب های ولایت فقیه، امام خمینی(ره) عارف ناشناخته قرن بیستم، حکمت نامه عیسی بن مریم(ع)، لباس عید گنجشک و انسان و سرنوست با رایزنی فرهنگی ج.ا.ایران در ایتالیا همکاری داشته است.

این کتاب که از تاریخ 4 می 2020 م.(15 اردیبهشت ماه 1399) وارد شبکه ایتالیایی توزیع کتاب می گردد؛ نظر به محدودیت های ناشی از فاصله گذاری اجتماعی در کشور ایتالیا، ابتدا از تاریخ 11 می 2020 م.(22 اردیبهشت ماه 1399) تنها در شبکه های فروش برخط و سپس از اواخر خردادماه 1399، در کتاب فروشی های سراسر ایتالیا به متقاضیان عرضه می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 4813

به "انتشار کتاب زرین کوب به زبان ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار کتاب زرین کوب به زبان ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید