4 بازیکن استقلال و طلسم 53 ساله ای که می تواند شکسته گردد

به گزارش چاپار بلاگ، به گزارش خبرنگاران، استقلال و پرسپولیس در حالی روز پنجشنبه در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف هم می فرایند که در دیدارهای گذشته دو تیم که قدمت آن به 53 سال می رسد، هیچ بازیکن خارجی برای استقلال گلزنی نکرده تا در بین گلزنان این تیم تنها نام بازیکنان ایرانی ثبت شده باشد؛ و این در حالی است که برای پرسپولیس 4 بازیکن خارجی جمعاً 7 بار پیروز به گلزنی شده اند.

4 بازیکن استقلال و طلسم 53 ساله ای که می تواند شکسته گردد

در حالی ایمون زائد 3، بشار رسن 2 و عیسی ترائوره به همراه جری بنگستون هر کدام یک بار در دربی های قبلی برای پرسپولیس گلزنی نموده اند که هیچیک از بازیکنان خارجی استقلال در این ملاقاتها پیروز به گلزنی نشده اند تا این طلسم برای آبی پوشان پابرجا مانده باشد.

مجیدی امروز 4 بازیکن با کیفیت در اختیار دارد که یکی از آنها برترین گلزن این تیم و یکی از مدعیان کسب عنوان آقای گلی این فصل است، یکی دیگر با اینکه کم و سخت گل می زند، اما حضورش در خط حمله تأثیرگذار است، دیگری که کمی عقب تر از خط حمله بازی می نماید با اینکه به شدت عطش گلزنی داشته و در بازی های قبلی این تیم هم چند بار تا یک قدمی باز کردن دروازه حریفان رفته، اما هنوز توفیقی در این راه نداشته و چهارمی که در خط دفاع بازی می نماید، در همان بازی اول نشان داد روی ضربات ایستگاهی می تواند بازیکنی خطرناک باشد.

سرمربی آبی پوشان برای این بازی می تواند از کوین یامگا، رودی ژستد، عزیز بک آمانوف و رافائل سیلوا استفاده کند و این 4 بازیکن خارجی هم بدشان نمی آید با گلزنی در این بازی نه تنها محبوبیت شأن را نزد طرفداران استقلال افزایش داده، بلکه نام شأن را به عنوان نخستین گلزن خارجی آبی پوشان در تاریخ دربی ها ثبت نمایند.

ملاقات استقلال و پرسپولیس از هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر از ساعت 17:30 روز پنجشنبه در استادیوم آزادی شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 25454

به "4 بازیکن استقلال و طلسم 53 ساله ای که می تواند شکسته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 بازیکن استقلال و طلسم 53 ساله ای که می تواند شکسته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید