16 آذرماه، یادآور رشادت و حریت دانشجویان است

به گزارش چاپار بلاگ، رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی در پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه 16 آذر، روز دانشجو را به جامعه دانشگاهی و دانشجویان کشور تبریک گفت.

16 آذرماه، یادآور رشادت و حریت دانشجویان است

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه، علیرضا خاوندی رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی در پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه 16 آذر، روز دانشجو را به جامعه دانشگاهی و دانشجویان کشور تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

16 آذر ماه یادآور فداکاری، رشادت و حریت دانشجویانی است که در راه مقابله با استبداد، استکبار و خفقان دوران رژیم طاغوت با خون خود نقطه عطفی را در راه استقلال خواهی و ظلم ستیزی ملت ایران رقم زدند.

بی شک دانشجویان عامل موثر رشد و بالندگی جامعه بوده و حضور پررنگ آنان در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی؛ با همان روحیه حق طلبی، پرسشگری و دانش اندوزی می تواند آینده توام با موفقیت کشور را تضمین کند، از همین رو انتظار می رود دانشجویان با بهره گیری از مبانی اصیل اسلامی و با بینش و آگاهی و تحصیل و کسب علم و حضور در عرصه های علم و فناوری، سعادت و پیشرفت مملکت خود را رقم بزنند.

اینجانب از طرف خود و همکارانم در پژوهشگاه مواد و انرژی این روز مهم را تبریک عرض نموده و موفقیت روزافزون دانشجویان کشور به ویژه دانشجویان عزیز این پژوهشگاه را از خداوند متعال خواستارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 1455

به "16 آذرماه، یادآور رشادت و حریت دانشجویان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "16 آذرماه، یادآور رشادت و حریت دانشجویان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید