یک موسسه مهاجرتی کانادا معتبر چه ویژگی هایی دارد؟

به گزارش چاپار بلاگ، موسسات مهاجرتی

موسسات مهاجرتی شامل گروهی از کارشناسان و وکلا می باشند که در زمینه مهاجرت به یک یا چند کشور فعالیت می کنند. این افراد اطلاعات کافی در خصوص پیچ و خم های قانونی مهاجرت را داشته و از روابط خوبی برخوردارند. برای شناخت موسسه مهاجرتی معتبر ابتدا باید موسسات شیاد را بشناسید. در مطلب دیگری با نام کلاهبرداری موسسات مهاجرتی به این موضوع پرداخته ایم.

یک موسسه مهاجرتی کانادا معتبر چه ویژگی هایی دارد؟

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

ویژگی های موسسه مهاجرتی معتبر

وجود اسم موسسه در لیست وزارت علوم (لینک)

حضور وکیل رسمی دادگستری با پروانه وکالت معتبر در موسسه

داشتن پروانه فعالیت

رسمیت برند (جستجوی اسم آن در اینترنت و مطالعه دقیق سایت و راه های ارتباطی)

عدم وجود تبلیغات عجیب و غریب و وعده های توخالی مثل تضمین صددرصد صدور ویزا

به روز بودن

صداقت

چرا این ویژگی ها مهم هستند؟

مهاجرت امری قانونی و فرایند ای پیچیده و حساس می باشد. جدا از اینکه امکان سوء استفاده از هویت شما توسط شیادان وجود دارد، ممکن است مسائلی امنیتی نیز برای خودتان به وجود بیاید. کشور ها امروزه برای پذیرش مهاجر حساسیت بالایی به خرج می دهند. احساس کردن نبود صداقت در هر مرحله موجب ریجکت شدن ویزای شما خواهد شد. همچنین ممکن است در صورت اعمال هرگونه سهل انگاری در مراحل کار، با مسائل امنیتی از جمله بازرسی های شدید در فرودگاه روبرو شوید.

یک موسسه معتبر که وکلای مجرب و در عین حال به روز در آن مشغول به کار باشند، شانس شما برای دریافت ویزا را افزایش خواهد داد. اما باید دقت داشته باشید هیچ گاه تضمین صددرصدی برای این امر وجود ندارد. اگر تمام مدارک شما خوب و درست باشد و تمام مراحل را نیز به درستی طی کنید همچنان امکان ریجکتی ویزا وجود دارد.

یک سری اعمال نیز از دست موسسه و وکیل خارج است. به طورمثال اگر شما سابقه ریجکتی ویزا دارید، شانس موفقیتتان به شکل قابل توجهی کاهش می یابد و یک وکیل خبره ممکن است بتواند شما را نجات دهد. یا حتی ممکن است امتیاز لازم را برای نوع ویزای درخواست شده کسب نکنید. با کسب آگاهی از مراحل کار می توانید به راحتی تشخیص دهید اشکال کار از کجاست. پس سپردن کار به موسسه مهاجرتی به معنای رها کردن و بی اطلاع بودن از آن نباید باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه اصلی خبرنگاران مراجعه نمایید.

منبع: اینترنت
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 10136

به "یک موسسه مهاجرتی کانادا معتبر چه ویژگی هایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک موسسه مهاجرتی کانادا معتبر چه ویژگی هایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید