کارگردان ویچر 3 و سایبرپانک 2077 استودیوی جدیدی تأسیس می کند

به گزارش چاپار بلاگ، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، کونراد توماسکویچ به عنوان یکی از اعضای اصلی استودیوی سی دی پراجکت رد، استودیوی جدیدی با نام ربل ولوز (Rebel Wolves) را تأسیس کرده است.

کارگردان ویچر 3 و سایبرپانک 2077 استودیوی جدیدی تأسیس می کند

توماسکویچ 17 سال را در استودیوی سی دی پراجکت گذراند و از مهم ترین کارهای او می توان به کارگردانی بازی محبوب ویچر 3 و تهیه کنندگی و کارگردانی سایبرپانک 2077 اشاره کرد. حال او به همراه تیمی متشکل از افرادی که در گذشته روی مجموعه ویچر، سایبرپانک 2077 و Shadow Warrior 2 کار کرده اند، در پی ساخت اولین بازی خود است و قصد دارد انقلابی در سبک نقش آفرینی ایجاد کند. او گفت:

با توجه به بازی های نقش آفرینی اخیر استودیوی سی دی پراجکت، می توان آن را مکانی عالی برای تحقق جاه طلبی هایی مانند آنچه ربل ولوز در سر دارد، نام برد. با این حال، توماسکویچ احساس می کند که مستقل شدن بهترین راه برای تعقیب رویاهای خود است. او در این باره گفت:

اهداف ربل ولوز برای اولین پروژه خود هم به خوبی تعریف شده است. این تیم تجربه زیادی در ساخت بازی های تک نفره داستانی و روایت محور دارد و این همان ژانری است که هدف آن ها است. توماسکویچ اضافه کرد:

حتی با وجود یک تیم اصلی قوی، توماسکویچ جذب استعدادهای بیشتر را یک مانع کوچک می داند.

استخدام استعدادها از محافل و استودیوهای قدیمی هم می تواند چالش هایی را در راستای تنوع بخشیدن به یک تیم ایجاد کند. توماسکویچ اذعان کرد:

در حالی که اهداف استودیوی ربل ولوز تا به امروز به خوبی تثبیت شده است، موضوع متاورس و NFT این روزها بسیار مطرح است. توماسکویچ در نهایت گفت که این استودیو به هیچ وجه از آن ها در بازی هایش استفاده نخواهد کرد. در نهایت باید دید که اولین پروژه این استودیو که قرار است یک بازی نقش آفرینی داستان محور باشد به چه سرانجامی دست پیدا خواهد کرد.

منبع: gamesindustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 خرداد 1401 بروزرسانی: 31 خرداد 1401 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 26136

به "کارگردان ویچر 3 و سایبرپانک 2077 استودیوی جدیدی تأسیس می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان ویچر 3 و سایبرپانک 2077 استودیوی جدیدی تأسیس می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید