پورموسوی: نقاط ضعف مان در دیدار مقابل استقلال به چشم آمد، مردم از سرمایه های فوتبال ایران حمایت نمایند

به گزارش چاپار بلاگ، سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان تأکید کرد، نقاط ضعف این تیم در دیدار محبت آمیز مقابل استقلال به چشم آمده است.

پورموسوی: نقاط ضعف مان در دیدار مقابل استقلال به چشم آمد، مردم از سرمایه های فوتبال ایران حمایت نمایند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سیروس پورموسوی پس از دیدار تدارکاتی تیم فوتبال جوانان مقابل استقلال گفت: از مسئولان و کادر فنی استقلال به دلیل برگزاری این بازی تشکر می کنم. هدف اصلی مان این بود که بازیکنان در دیداری پرفشار قرار بگیرند تا برای بازی هایی که 10 روز دیگر برگزار خواهد شد، آماده شوند.

وی اضافه نمود: ما نقاط ضعفی داریم که امروز در بازی با استقلال به چشم آمد. اگر نقاط ضعف مان را تا بازی های مقدماتی قهرمانی آسیا رفع نکنیم، به مشکل خواهیم خورد.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در خصوص اینکه آیا امکانات برای تیمش فراهم بوده است یا نه، گفت: برای این مرحله که بازی های مقدماتی آسیا را در پیش داریم، امکانات خوب بوده است و فقط از مردم خوب مان تقاضا داریم از سرمایه های فوتبال ایران حمایت نمایند. ما 15 آبان منتظر حضور سبز آنها هستیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم جوانان ایران در گروه چهارم رقابت های مقدماتی آسیا با تیم های نپال، قرقیزستان و امارات همگروه است. تیم ایران 15 آبان در نخستین بازی خود در این رقابت ها از ساعت 18:15 در استادیوم پاس قوامین به مصاف قرقیزستان می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 901

به "پورموسوی: نقاط ضعف مان در دیدار مقابل استقلال به چشم آمد، مردم از سرمایه های فوتبال ایران حمایت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: نقاط ضعف مان در دیدار مقابل استقلال به چشم آمد، مردم از سرمایه های فوتبال ایران حمایت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید