پلیس آریزونا دو دوج چلنجر را به خدمت گرفت

به گزارش چاپار بلاگ، اداره پلیس Prescott Valley آریزونا برای انجام بعضی ماموریت ها، دو خودروی دوج چلنجر مدل T/R را به ناوگان خود افزود.

پلیس آریزونا دو دوج چلنجر را به خدمت گرفت

به گزارش خبرنگار ، به نقل از موتور وان، به تازگی اداره پلیس Prescott Valley آریزونا یک جفت خودروی دوج چلنجر مدل T/R خریداری نموده تا از آن ها در ناوگان گشتی خود استفاده کند. بعلاوه برای اینکه تشخیص این خودرو ها سخت باشد، این چلنجر ها با پوشش معمولی نقره ای و خاکستری برای انجام وظیفه و گزارش دهی خدمت می نمایند.

به گفته این اداره پلیس، چلنجر ها به طور خاص روی رانندگی پرخاشگرانه متمرکز خواهند شد و اساساً در پی رانندگان بی پروا و رانندگانی که سرعت مجاز را رعایت نمی نمایند، خواهند بود. سرعت ها به وسیله هر دو خودرو به واحد ترافیک گزارش می شوند، البته این خودرو ها وظایف دیگری را هم انجام می دهند. این موارد شامل گشت روزانه، رسیدگی به حوادث رانندگی، همراه با سایر جزئیات خاص مانند کنترل سرعت و ... است.

اما چرا احتیاج به ماشین گشتی مانند این خودرو ها است؟ به گفته این اداره پلیس، آن ها بیشتر شاهد حوادث رانندگی خشونت بار و سرعت های غیرمجاز بوده اند و مناسب برخورد با آن ها هستند. چلنجر های مدل T/R دارای موتور 5.7 لیتری Hemi V8 هستند که 375 اسب بخار قدرت (280 کیلووات) و 400 پوند فوت گشتاور (542 نیوتن متر) را به نمایش می گذارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 18895

به "پلیس آریزونا دو دوج چلنجر را به خدمت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس آریزونا دو دوج چلنجر را به خدمت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید