هنرکارت برای 473 نفر از هنرمندان خراسان شمالی صادر شد

به گزارش چاپار بلاگ، خبرنگاران/خراسان شمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی گفت: سال جاری و در چهار مرحله، 473 هنرکارت برای هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران فعال استان صادر شده است.

هنرکارت برای 473 نفر از هنرمندان خراسان شمالی صادر شد

حسین فرخنده اظهارکرد: صدور و ارسال هنرکارت به صورت مرحله ای اجرا می گردد که تا به امروز چهارمرحله از این فرایند اجرا شده است.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛ وی با بیان اینکه تا به امروز 200 هنرکارت به هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران خراسان شمالی که عضو صندوق هنر بودند، تحویل داده شده و مابقی نیز در حال صدور است.

وی با اشاره به اینکه کارت های صادر شده به تدریج توزیع می گردد، گفت: اعضا پس از دریافت و فعال سازی می توانند از خدمات و مزایای این کارت ها بهره مند شوند.

فرخنده در ادامه گفت: اهالی فرهنگ، ادب و هنر پس از دریافت هنر کارت، شماره 16 رقمی درج شده روی کارت را با همان تلفن همراهی که هنر کارت را ثبت نام کردند به شماره 500028190 پیامک کنند و پس از چند لحظه پیامک هنرمند گرامی سلام، پیامک شما دریافت شد ارسال می گردد.

وی تاکید نمود: هنرمندانی که اسامی آنها اعلام شده تا زمانی که رمز کارت برایشان ارسال نشده است، از گذاشتن کارت در عابر بانک خودداری نموده، چون به دلیل عدم فعال شدن، توسط عابر بانک مسدود خواهد شد و احتیاج است تا در حفظ و نگه داری هنر کارت دقت کنند، چون صدور مجدد آن مشمول فرآیند زمانی طولانی و هزینه 200 هزار تومانی از طرف مرجع صادر کننده کارت خواهد بود.

638 هنرمند خراسان شمالی عضو صندوق اعتبار هنر هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 13998

به "هنرکارت برای 473 نفر از هنرمندان خراسان شمالی صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرکارت برای 473 نفر از هنرمندان خراسان شمالی صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید