هتل الیسیوم ام گالری؛ تجربه ای لوکس در سفر به استانبول

به گزارش چاپار بلاگ، در نزدیکی میدان تقسیم، هتلی با نام هتل الیسیوم ام گالری استانبول واقع شده است. شهرت این هتل شاید بیشتر بخاطر امکانات مختلفش باشد. تمامی اتاق های هتل دارای تهویه کننده هوا، صندوق امانات، مینی بار، چای/قهوه ساز، بطری های آب معدنی، حمام اختصاصی و امکانات بهداشتی لوکس و گیاهی هستند. با ما در این مقاله جذاب و خواندنی همراه باشید تا شما را با شیوه رزرو و امکانات هتل الیسیوم ام گالری آشنا کنیم.

هتل الیسیوم ام گالری؛ تجربه ای لوکس در سفر به استانبول
بیشتر بخوانیدجاذبه های گردشگری میدان تقسیم را بیشتر بشناسیم

فهرست مطالب

رستوران و سرو غذاخدمات دیگردسترسی

رستوران و سرو غذا

اگر شما علاقه شدیدی به وعده صبحانه دارید و معتقد هستید که صبحانه را باید کامل خورد، حتما سری به رستوران فانوس برنید، چرا که در اینجا وعده صبحانه به صورت بوفه و با منویی کامل شامل تخم مرغ، املت، نان تازه و نان پیتا، انواع پنیر، میوه، عسل و ماست بوده و رضایتتان را جلب می نماید. برای ناهار و شام نیز می توانید طعم انواع غذاهای ترکی را بچشید.

خدمات دیگر

اگر کنفرانس یا قرار کاری دارید، هیچ نگران نباشید، چرا که این هتل دارای یک سالن اجتماعات نسبتا عظیم بوده که می توانید روی آن حساب کنید. در ضمن، خبر خوبی هم برای علاقمندان به ماساژ داریم. در این هتل خدمات تخصصی ماساژ بطور کاملا حرفه ای انجام می گیرند. ضمن اینکه می توانید از خدمات و امکاناتی چون مرکز بدنسازی، استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا و حمام ترکی نیز بهره ببرید. علاوه بر آنچه گفته شد، می توانید از خدمات تبدیل ارز، خشکشویی و اتوکشی نیز با پرداخت هزینه ای جداگانه بهره مند شوید.

دسترسی

برای دسترسی به این هتل از مترو بهره ببرید، چرا که ایستگاه متروی تکسیم در 300 متری آن قرار گرفته است. البته، از آنجاییکه فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 20 کیلومتر و تا فرودگاه سبیحا گوکجن 41 کیلومتر است، می توانید این جهت را با اتوبوس های هاوش که بسیار نزدیک به هتل هستند نیز طی کنید.

در ادامه بخوانیدبهترین هتل های ارزان قیمت در استانبول | معرفی نمونه ترین هتل هامنبع: همگردی
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 13157

به "هتل الیسیوم ام گالری؛ تجربه ای لوکس در سفر به استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل الیسیوم ام گالری؛ تجربه ای لوکس در سفر به استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید