مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رشد چشمگیر اپلیکیشنها تا شایعات جدید درباره پرچمداران سامسونگ

به گزارش چاپار بلاگ، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رشد چشمگیر اپلیکیشنها تا شایعات جدید درباره پرچمداران سامسونگ

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

طبق آخرین گزارشهای منتشر شده توسط Sensor Tower ، سال 2019 برای توسعه دهندگان اپلیکیشنها و شرکت ها، سالی بسیار مفید و پر سود بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پرونده های ثبت اختراع شیائومی ، اطلاعاتی جالب از فعالیت های پشت پرده این شرکت چینی را معین می نمایند. اکنون آخرین موردی که دیده شده است نشان از طراحی دوربین پاپ آپ دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی هوشمند ریلمی X50 5G به زودی در روسیه عرضه می گردد. با این حال هنوز جزئیات دقیق تاریخ انتشار و قیمت این محصول منتشر نشده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شاید بتوان گفت قدیمی ترین تلفن اپل موجود در بازار آیفون 8 است و شرکت اپل میخواهد از آن به عنوان پایه ای برای عرضه گوشی های ارزان تر و کوچکتر آینده خود استفاده کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

در مدت زمانی کمتر از یک ماه باقی مانده به رویداد بزرگ 11 فوریه(22 بهمن)سامسونگ که در آن شاهد سری پرچمداران بعدی خواهیم بود، شایعات در حال شکل دهی یک تصویر محکم تر هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 1920

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رشد چشمگیر اپلیکیشنها تا شایعات جدید درباره پرچمداران سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رشد چشمگیر اپلیکیشنها تا شایعات جدید درباره پرچمداران سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید