ماجرای وام 10 میلیون تومانی راننده های تاکسی

به گزارش چاپار بلاگ، سازمان تاکسیرانی شهر تهران و شرکت ایساکو، تفاهم نامه ای امضا نموده اند که بر اساس آن راننده های تاکسی می توانند قطعات مورد احتیاج و خدمات تعمیر خودرو را به شکلی قسطی دریافت نمایند. البته پیش از این اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور هم قراردادی تفاهم نامه ای مشابه را با شرکت ایساکو به امضا رسانده بود.

ماجرای وام 10 میلیون تومانی راننده های تاکسی

به گزارش خبرنگاران، در حقیقت قرار نیست که وام به صورت نقدی به حساب راننده های تاکسی واریز گردد، بلکه مقرر شده که تسهیلات به شکل اعتبار و در قالب ایساکو کارت به راننده ها اعطا گردد.

طبق تفاهم نامه روز اخیر سازمان تاکسیرانی شهر تهران و شرکت ایساکو، قرار است راننده های تاکسی با در اختیار داشتن ایساکو کارت به نمایندگی ها و فروشگاه های ایساکو مراجعه و خدمات و قطعه دریافت نمایند.

این کارت در مرحله نخست 10 میلیون اعتبار دارد و راننده های تاکسی وجه هزینه شده آن را به صورت اقساط پرداخت خواهند کرد. اگر راننده خوش حساب باشد، اعتبارش به 20 و در نهایت 30 میلیون تومان افزایش می یابد.

بعلاوه وجه هزینه شده نیز به شکل اقساط 6 ماهه پرداخت می گردد. البته گفته می گردد که برای پرداخت اقساط مهلت تنفس سه ماهه وجود دارد.

ایساکو کارت چگونه و به چه کسانی می رسد؟

مسئولان شرکت ایساکو می گویند که ابتدا قرار است سازمان تاکسیرانی فهرست رانندگان متقاضی را به این شرکت ایساکو ارائه کند. در مرحله بعد فهرست در اختیار بانک قرار می گیرد تا اعتبارسنجی انجام گردد. در گام بعدی بانک با راننده تاکسی تماس می گیرد تا فرآیند کار را اطلاع رسانی کند.

در نهایت نیز شرکت، ایساکو کارت را به آدرس پستی راننده ارسال می نماید.

در حال حاضر مسئولان سازمان تاکسیرانی تهران در فاز نخست اسامی 5 هزار راننده تاکسی مشمول دریافت ایساکو کارت را به این شرکت تحویل داده اند. اما هنوز تعیین نیست که مابقی چه زمانی به فهرست اضافه می شوند.

در آن سو، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور 19 آذر گفته بود که این تفاهم نامه با شرکت ایساکو امضا شده است، اما جزئیاتی از مشمولان استان ها و زمان شروع ثبت نام اعلام نکرد.

البته نشاط مفیدی مدیرعامل شرکت ایساکو نیز این موضوع را به تازگی تایید نموده است. او گفته که در فاز نخست طرح تسهیلات و تخفیفی خدمات ایساکو در تهران اجرا می گردد و در مرحله بعد به سراسر کشور تسری می یابد.

منبع: فرارو
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 22010

به "ماجرای وام 10 میلیون تومانی راننده های تاکسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای وام 10 میلیون تومانی راننده های تاکسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید