لیونل مسی در یک قدمی بزرگترین رکورد تاریخ فوتبال

به گزارش چاپار بلاگ، لیونل مسی بامداد امروز توانست یک بار دیگر برای اینتر میامی گلزنی کند. او صبح امروز دوباره تاریخ ساز شد و اینتر را به اولین فینال در عمر کوتاهش (تاسیس در 2018) رساند. روز شنبه اینتر میامی به مصاف نشویل اس سی در بازی نهایی لیگز کاپ خواهد رفت.

لیونل مسی در یک قدمی بزرگترین رکورد تاریخ فوتبال

لئو با گل شب گذشته مقابل فیلادلفیا (رجحان 1-4) به روند خوب خود در فوتبال آمریکا ادامه داد. او در 6 بازی با اینتر 9 گل به ثمر رسانده است و علاوه بر این، او توانست اینتر میامی را به سهمیه لیگ قهرمانان کونکاکاف برساند. موفقیت پشت سر موفقیت برای مسی و یارانش.

مسی توقف ناپذیر است و می خواهد در آمریکا به یک رکورد بزرگ برسد. در صورت پیروزی در فینال، مسی به بازیکن با بیشترین عناوین تاریخ فوتبال تبدیل می گردد و در کنار دنی آلوز قرار خواهد گرفت. کاپیتان آرژانتینی در حال حاضر 43 جام دارد و تعداد جام های دنی آلوز 44 تاست.

البته بعضی منابع معتقدند آلوز نیز 43 جام دارد، زیرا آن ها قهرمانی شمال شرق را که دنی در سال 2002 به دست آورد را رسمی نمی دانند. این مسابقات یکی از مهم ترین مسابقات قهرمانی منطقه ای کشور برزیل است و از اولین جام های آلوز بود. قطعا مسی به زودی با آلوز برابر و از او پیشی می گیرد تا شماره یک این رده بندی تاریخی گردد.

اگر مسی شنبه با اینتر میامی قهرمان نگردد، به زودی فرصت جدیدی برایش ایجاد می شد. اینتر باید هشت روز بعد در نیمه نهایی جام آزاد آمریکا بازی کند و به عنوان میهمان به مصاف سینسیناتی خواهد رفت. نیمه نهایی دیگر (یک مسابقه) رئال سالت لیک در مقابل هیوستون دینامو خواهد بود.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 25 مرداد 1402 بروزرسانی: 25 مرداد 1402 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 35553

به "لیونل مسی در یک قدمی بزرگترین رکورد تاریخ فوتبال" امتیاز دهید

1 کاربر به "لیونل مسی در یک قدمی بزرگترین رکورد تاریخ فوتبال" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیونل مسی در یک قدمی بزرگترین رکورد تاریخ فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید